Hop til indhold
Beaver

Gangbang med Nikita mandag d. 1. Maj i Vissing nær Randers

Recommended Posts

Hej Reknas. 

Jeg deltog på det forrige gangbang, samme sted med 9 andre mænd. Stedet er godt indrettet til BDSM, men det var ikke det der var på programmet denne formiddag. Nikita er en pæn kvinde med en slank og indbydende krop. På stedet er også hendes ven, der sikre at alt foregår i en god ro og orden og alle har det godt. 

Det blev gået til stålet og alle kom til på skift. Ingen blev snydt og stod der en lidt for sig selv blev de inviteret ind i legen. Nikita havde en pik i fissen og en i munden konstant i en time i træk og hun så ud til at nyde det. Herefter blev der en pause og så tog vi en time mere. 

En super god oplevelse. Hvis jeg skal nævne forbedringsforslag, ville jeg ønske jeg kunne få lov at give hende finger og tage hende analt. Men alle respekterede selvfølgelig de regler der var sat op i annoncen, så det blev en god oplevelse. Jeg kunne desværre ikke deltage d. 1. Maj. Men vil meget gerne deltage endnu engang i nær fremtid. Nikita får mine bedste anbefalinger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...