Hop til indhold

Recommended Posts

Så fik jeg lysten styret har været lidt i tvivl skrev lidt med hende i går og hurtigt svar bestilte 30 min og det har jeg ikke fortrudt rigtig sød lige min stil fik desværre ikke prøvet massage det nåede vi ikke men sex delen var 10 med pil op hun skal helt klar prøves igen dejlige kys og vild med at blive slikket

https://annoncelight.dk/showad/351329 

Redigeret af Biolet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, for 39 minutter siden:

Så fik jeg lysten styret har været lidt i tvivl skrev lidt med hende i går og hurtigt svar bestilte 30 min og det har jeg ikke fortrudt rigtig sød lige min stil fik desværre ikke prøvet massage det nåede vi ikke men sex delen var 10 med pil op hun skal helt klar prøves igen dejlige kys og vild med at blive slikket

https://annoncelight.dk/showad/351329 

Holder alderen på 33år?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Biolet skrev, for 1 time siden:

Det er ikke helt ved siden af billerne er hende

 

Tak for anmeldelsen :-) 

Jeg må alligevel spørge til Mina's krop selvom billederne er ægte.....hun har skiftet lidt med billederne, og nogle af dem ser for mig ud til at hun er lidt buttet, eller har brede hofter. Kan du bekræfte det? Omvendt er hendes mål 153/50 hvis man kan regne med dét.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jo hun er som skrevet en sød kvinde, stedet er som sådan ok, en almindelig bolig, fine badeforhold, privat parkering. 

havde bestilt 45 min med FP, og det fik jeg .     massagen og med lidt  pirring undervejs, jeg personligt vil gerne havde jernet bliver holdt varmt hele tiden samtidig med massagen så man ligesom ved hvad vi arbejder hen imod :) .     gav hende olie massage hvilket hun tog pænt imod, absolut god reaktion som helt af sig selv førte til det der hele tiden havde været meningen :P.  forskellige positioner som slutte i doggy , hvor hun selv gjorde en pæn del af arbejdet, absolut en nydelse.       glemte at sige at hun giver et glimrende blow. 

Eneste minus på stedet hvis man har lidt paranøja , er at der er sat kamera op i nogle at de rum man går igennem på vej ind i massagerummet, jeg skulle lige havde et bad og så er det ind igennem samme rum iført badehåndklæde om livet ..... ikke pissesmart at få ud på nettet, eller blive truet med , ikke at det sker her , jeg tænker barre....

Nå men hun tager til Esbjerg her en af dagene sagde hun .

 

god aften derude. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
afløbsrenseren skrev, den 6.5.2023 at 20:21:

Jo hun er som skrevet en sød kvinde, stedet er som sådan ok, en almindelig bolig, fine badeforhold, privat parkering. 

havde bestilt 45 min med FP, og det fik jeg .     massagen og med lidt  pirring undervejs, jeg personligt vil gerne havde jernet bliver holdt varmt hele tiden samtidig med massagen så man ligesom ved hvad vi arbejder hen imod :) .     gav hende olie massage hvilket hun tog pænt imod, absolut god reaktion som helt af sig selv førte til det der hele tiden havde været meningen :P.  forskellige positioner som slutte i doggy , hvor hun selv gjorde en pæn del af arbejdet, absolut en nydelse.       glemte at sige at hun giver et glimrende blow. 

Eneste minus på stedet hvis man har lidt paranøja , er at der er sat kamera op i nogle at de rum man går igennem på vej ind i massagerummet, jeg skulle lige havde et bad og så er det ind igennem samme rum iført badehåndklæde om livet ..... ikke pissesmart at få ud på nettet, eller blive truet med , ikke at det sker her , jeg tænker barre....

Nå men hun tager til Esbjerg her en af dagene sagde hun .

 

god aften derude. 

Nu er hun lidt syd for Odense....Håber hun bliver dér et stykke tid, for hun skal da klart besøges :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Big3lover skrev, for 10 timer siden:

Nu er hun lidt syd for Odense....Håber hun bliver dér et stykke tid, for hun skal da klart besøges :P

Nå , det jo fint , så har hun lavet om på sin pla, nok fordi de fynske gutter er så gode :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går, og det var ikke til gentagelse.

Massagen er halvhjertet, og da vi kom til sex gik det i ged. Hun suttede ok, men så fumlede hun med kondomet, først var det væk, så fumlede hun med at sætte det på. Slutteligt fyldte hun fissen og oversmurte min sjover med rigeligt glidecreme. Manglende knibeøvelser, kondomer og glidecreme har sjældent gjort noget godt for sexakten, så jeg endte med at spille sjoveren af på hendes hvalpede mave.

Pigen er meget sød, men det er ikke det jeg kom efter.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...