Hop til indhold
KnudSan

Anna i Vejle, den bedste, smukkeste og meget sexet

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/369361

Tak til @gamlingen og @GBlover for jeres anmeldelse og hjælp.

Så stoppede jeg lige ved Anna i Vejle og det var et godt stop.

Anna er smuk, dejlig, sexet og hendes personlighed er skøn.

Jeg havde bestilt 90 minutter og det blev vel 100 minutter.

Havde set herinde at bad med Anna var en god ting, så jeg badede med hende både ved ankomst til slut med hende, dejligt.

Hun hjalp med at tage mine trusser af og gav mig dem på igen 100 minutter senere.

Vi startede med en god gang sex, hun er bare lige sådan som en Thai kvinde skal se ud, små bryster, gode nippels, flot krop, dejlig bagdel og en stram mis.

Efter sex så til min ynglings ting, slikke en dejlig mis, Anna er glat, det var en nydelse, Anna kom og med et stort larmende udbrud, så hun holdt sig for munden, jeg havde stadig kondom på, så hun fik lidt mere tissemand, dejligt for os begge. Så et godt blow uden kondom, og imens sad Anna og fik slikket hendes dejlige, velsmagende mis, den er så lækker og flot, hun nød det og grinede fordi hun kom igen.

Anna blev slikket endnu en gang mens hun lå på sengen og jeg på knæ med en pude under mine knæ, en pude Anna havde lagt på gulvet, god service, da jeg er en erfaren herre i dette slikkeri, så kom Anna igen og til stor nydelse for mig også, hun var dejlig og en smuk lyserød mis, når kønslæberne trækkes fra hinanden og åbningen er klar til slik også.

Hun tog på et tidspunkt en dildo frem og pirrede med den omkring ringmusklen og lidt prostata massage, der var gummi på dildo og senere et nyt kondom på så jeg kunne bruge den i Annas mis.

Vi tog en tur mere på sengen hvor Anna gav HJ og blow, mens jeg havde hendes skød placeret på min tunge, hun kom igen og trak sig væk fra mit slikkeri og undskyldte hun var kommet igen, hun ville have ventet og kommet samtidig med mig, men orgasmen den kunne hun ikke holde tilbage, så en nydelse mere for os begge.

Så fik jeg HJ og Blow og fik en dejlig afslutning med Anna inden badet og så kyssede jeg lige Annas mis farvel og hun sagde hun helt sikkert ikke kunne komme mere.

Vil skrive at Anna kysser igennem, med tunge og er god til det. Vi lå og kyssede mens Anna pirrede mit lem og jeg bare kælede for Anna alle steder, ingen berørings angst her.

Anna hun strøg direkte ind på min thai listes første plads, hun var en oplevelse og en dejlig kvinde. Jeg er glad for at jeg ikke bor i nærheden af hende, for så ville jeg blive en fattig mand.

Jeg håber at kunne mødes igen en dag med denne smukke Thai kvinde, ja der blev jo ikke tid til nogen kropsmassage.

Tak til Anna fordi hun er som hun er.

 

Redigeret af KnudSan
Mere tekst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved hvad der blev af vidunderlige Anna? Synes hun fløj til Fyn og siden blev sporet koldt? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej sporet er slet ikke koldt

Anne er frisk som bare pokker i Nr Aaby - hedder blot Jenny der.

Der står en del om hende på EG (Fyn, thai, Jenny) og herunder at hun hed Anna da hun var i  Vejle.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...