Hop til indhold

Recommended Posts

Efter jeg har set 2 tilbage meldinger af hende, har jeg haft en lyst til besøge hende (:

http://massage.side6.dk/natasja

Ringede nummert op. Pigen på den anden side af hvade en lys stemme, hun forstod og talte udemærket engelsk. Fik en tid , og en SMS med adressen.Da jeg møder op, er det desværre ikke Voldborg Allé 24, men tæt på.

Pigen der lukkede op for mig en meget mørk pige, inden jeg gik helt ind spurge jeg om der var anden pige. Så kom Natsaja frem, sort skulder langt hår, Ca 160cm, små søde bryster og en fin lille numse.

1 time til 1000kr. Hun er glad for hvad hun laver, hun fik hele turen. Efter halv times tid kunne jeg ikke holde mig tilbage. Fik en okay omgang massge uden olie. Så var jeg klar igen men, fik lige en enkelt no da jeg tog ornlig fat, og gav et enkelt klap i numsen da jeg tog hende i doggystyle :-)

Billederne passer IKKE !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest rødebaron

Jeg har før besøgt hende og har lige været der igen i dag. Hun er en dejlig kvinde at dyrke sex med. Hun er en lækker 30-something kvinde fra Sydamerika, der nyder det hun laver. Første gang tog jeg en time, denne gang skulle trykket bare af, så fik 20 min for 500. Det er en god deal.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...