Hop til indhold
Frækfyr

Roxanne

Recommended Posts

læs 3 tråd

Det har jeg gjort. Han har på intet tidspunkt antydet, at han ikke ved hvor hun er.

Del dette indlæg

Link til indlæg

nu ville alting være meget lettere hvis det havde stået i overskriften for satan da kan folk ikke snart lære det

Del dette indlæg

Link til indlæg

så klik da for helvede på linket og find ud af hvor hun er fra :sad:

Det er jo det der ikke står. Der står kun hvor hun er. :geek:

Min pointe her er at få knallert til at holde kæft. Når der er et svar på en efterlysning af en pige, hvor man selv er stødt på navnet så er tråden interessant. Ellers ikke (medmindre man selv kan svare). Knallert er tåbelig, for han ved vel godt, at han ikke har besøgt de fleste af de piger der nævnes, så det er irrelevant at skrive den standardbesked, han er så selvforelsket i. Eneste effekt er, at nogle af os andre vildledes til at tro at tråden er interessant.

Her står et navn i emnelinjen - så det var helt overflødigt. Jeg kan til nød forstå det ved de beskeder, hvor der står "hende her". Ellers er det bare støj fra knallert, som er værre end den støj beskeder med "hende her" laver.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Min pointe her er at få knallert til at holde kæft. Når der er et svar på en efterlysning af en pige, hvor man selv er stødt på navnet så er tråden interessant. Ellers ikke (medmindre man selv kan svare). Knallert er tåbelig, for han ved vel godt, at han ikke har besøgt de fleste af de piger der nævnes, så det er irrelevant at skrive den standardbesked, han er så selvforelsket i. Eneste effekt er, at nogle af os andre vildledes til at tro at tråden er interessant.

Her står et navn i emnelinjen - så det var helt overflødigt. Jeg kan til nød forstå det ved de beskeder, hvor der står "hende her". Ellers er det bare støj fra knallert, som er værre end den støj beskeder med "hende her" laver.

Undskyld hvis du troede den var møntet på dig. Det var mere til knallert, som er så doven at han ikke orker at klikke på et link. Men er enig i dine betragtninger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Seriøst??

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...