Hop til indhold

BabyMe. Århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/369699
Nogen som har besøgt denne, tilsyneladende, velformede kvinde? 

Skrevet

Jeg kan oplyse at damen ikke svarer på SMS, så det blev ikke hende idag. 

• 5 months later...
Skrevet

Egentlig sært at der ikke er omtale af hende. Måske fordi hun er vanskelig at få svar fra? 

Men er er nogen der har haft held til at mødes med hende? 

• 1 year later...
Skrevet

Jeg besøgte hende i dag ! 

Jeg var faktisk ved at gå igen da jeg syntes at hun så slankere ud på hendes billeder end hun var i virkeligheden. På vej ud af døren ombestemte jeg mig dog da jeg fik øje på at hun faktisk var meget smuk og hun var bestemt heller ikke tyk. Ung og fast ! Hun (havde et navn der var umuligt at udtale og sagde jeg kunne kalde ende for Be ) talte og forstod rigtigt godt engelsk. Dette var godt for så kunne jeg lige forklare mig og beklage den dårlige start :) . Hun tog det med et smil og godt jeg blev !! Hun startede med at lave noget godt tryk-massage hvor jeg var dækket af et lagn. Dette kunne hun godt finde ud af. Jeg havde dog kun bestilt 30 min. så hun gik meget hurtigt over til lidt pirring og B2B. Efter "turn around" var der lidt pussy slide (meget sikker - kun skaftet var i nærheden af pussy ) Der efter gav hun et super blow uden. Lækkert dybt !! Jeg nåede ikke at give hende oral, men havde kælet lidt for hende så efter gummi var monteret hoppede hun på uden glidecream. Så var det eller lækker sex med stor indlevelse fra hende. Jeg fik hende ikke til at komme men det virkede bestemt som  om hun syntes det var dejligt og der blev altså kneppet igennem i en rum tid. Efter afslutning på på hendes krop og lidt aftørring gav hun lige lidt mere massage selvom tiden var gået (men man skal nok ikke forvendte dette hver gang) . Oplevelsen kostede 800,- Og jeg kunne helt sikkert godt finde på at besøge hende igen !!       

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.