Hop til indhold

How do you feel about girls squirting? Both girls and men can answer

How do you feel about girls squirting? 135 medlemmer har stemt

1. 1. How do you feel about girls squirting?

• Man, I have tried and I like it
      56%
      76
    • Man, I have tried and I don’t like it
      5%
      7
    • Man, I have never tried but I would love to try
      30%
      41
    • Man, I have never tried and I don’t want to try
      2%
      4
    • Girl, I have tried and I like it
      3%
      5
    • Girl, I have tried and I don’t like it
      0%
      1
    • Girl, I have never tried but I want to try
      0%
      1
    • Girl, I have never tried but and I don’t want to try
      0%
      0

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Jeg synes ikke der er særlig lækkert.

• Svar 57
  • Visninger 6.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der har du en god pointe. De fleste tager nemlig også alt for hårdt fat ved mig, men får jeg det blidt nok, så kan jeg sprøjte og sprøjte langt. Det er dog ikke noget jeg helt kan styre, for det meste

• SweetKisses
    SweetKisses

I have the same "issue" as you, I squirt very easily...  For me it's like a love/hate relationship most of the time. Often it comes as a surprise, and I'm probably the one being more surprised ab

• Nu kan jeg både lide pis og sprøjtesaft, og kan da fortælle at de to ting slet ikke smager ens.

Skrevet

Det er satme frækt og meget svært at simulere, og det er en gave, at være med en kvinde, der kender sin egen krop så godt.

Udover den meget våde oplevelse, som er beskrevet i min seneste anmeldelse, har jeg kun haft glæden af en enkelt pige som kunne squirte, og hun var sikker på, at hun ikke kunne. Første gang var efter langt forarbejde og hun meget overrasket. Efter lang tids træning tog det få minutter at få hende til det - hurtigst, når hun var fuldstændig uforberedt og blev udsat for g-punktsmassage mens hun ordnede vasketøj eller bare lå og slappede af foran fjernsynet, men så kunne hun også 3-4 gange i træk.

Skrevet

Sex må godt blive en lille smule beskidt. Squirting er for mig et rigtig godt eksempel på "en lille smule beskidt" - også selvom der er tale om en syndflod :x

Desværre er det alt for mange år siden jeg har oplevet det.

Skrevet

Beskidt...? Det forstår jeg ikke... Der er kun meeeget erotiskt - for meg... Og 100% sexet at en kvinde får orgasme - dom vel ikke kan fakes.

Men - smag og behag :wub:

Skrevet
Karsteng skrev, 1 time siden:

Beskidt...? Det forstår jeg ikke...

"Beskidt" som i safter, sæd, sved, mundvand etc. Nej, det er bestemt ikke "beskidt" som sådan. Det jeg mener er at sex kan blive rigtig godt efterhånden som hæmningerne og bekymringerne for det pæne og presentable look udviskede i takt med liderlighedens drift, begær og lyst tager over.

Skrevet
AB455 skrev, for 26 minutter siden:

"Beskidt" som i safter, sæd, sved, mundvand etc. Nej, det er bestemt ikke "beskidt" som sådan. Det jeg mener er at sex kan blive rigtig godt efterhånden som hæmningerne og bekymringerne for det pæne og presentable look udviskede i takt med liderlighedens drift, begær og lyst tager over.

Så er vi 100% på talefod igjen :D

Skrevet

Gad godt at prøve det hos en gp. Men hvis jeg fik en kæreste er det et nej tak. Jeg vil ikke have vandskade.

Redigeret af stiffy

Skrevet

Just for record 

Not all have a G-spot 
If you have you will find it 2-5 cm in the vigina up against the stomach 
If you are not sexually excited you will probably not like the touch - it will feel unpleasant. You need to turn on and be highly horny.
The size if the spot is like a 25 oere coint and becomes biggerthan a walnut - you will feel like you need to pee when massaging it - that feeling you must overcome.

You can use 2 middle fingers inside doing “ come here” movements and the other hand holding down the stomach just over the vigina.

You can use a vibrator made for G-spot 

You can touch the spot with your penis in fx doggy style 

So - the woman can herself made her squirt by fingers or vibrator 
But not all are fysiologi made to this. Men too have a G/spot between anus and penis.

I would not mind visiting a GF if the squirts on me. And guys - it's said that pee and squirt is not from the same part of the body but if comes out where she pees.

// Amar Lover

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.