Hop til indhold

How do you feel about girls squirting? Both girls and men can answer

How do you feel about girls squirting? 135 medlemmer har stemt

1. 1. How do you feel about girls squirting?

• Man, I have tried and I like it
      56%
      76
    • Man, I have tried and I don’t like it
      5%
      7
    • Man, I have never tried but I would love to try
      30%
      41
    • Man, I have never tried and I don’t want to try
      2%
      4
    • Girl, I have tried and I like it
      3%
      5
    • Girl, I have tried and I don’t like it
      0%
      1
    • Girl, I have never tried but I want to try
      0%
      1
    • Girl, I have never tried but and I don’t want to try
      0%
      0

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet
Dark Sugarbabe skrev, for 1 minut siden:

Some men want that too ^_^

Yup. I would not rule that out completely, but in that case I would ask for a golden shower.

If a squirt happens without a previous agreement, I would prefer a warning if possible.

• Svar 57
  • Visninger 6.5k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Der har du en god pointe. De fleste tager nemlig også alt for hårdt fat ved mig, men får jeg det blidt nok, så kan jeg sprøjte og sprøjte langt. Det er dog ikke noget jeg helt kan styre, for det meste

• SweetKisses
    SweetKisses

I have the same "issue" as you, I squirt very easily...  For me it's like a love/hate relationship most of the time. Often it comes as a surprise, and I'm probably the one being more surprised ab

• Nu kan jeg både lide pis og sprøjtesaft, og kan da fortælle at de to ting slet ikke smager ens.

Skrevet
Thai-addict1 skrev, for 22 minutter siden:

Been there, done that :-(

En thai i nord-sjælland forsøgte og snyde mig og ja hun pissede mig over hele hovedet.

Så sluttede den fest lige på stedet. :-(

Ej, jeg troede virkelig ikke der var nogen der gjorde det :blink:

Skrevet
Your Coco skrev, for 2 timer siden:

For me it requires a very specific stimulation to squirt and most guys aren't able to do it softly without hurting me, so the stimulation can result in squirting orgasm, but it doesn't feel good to get there. Also my orgasms are a waaaay weaker with it, so it's not worth it for me.

Der har du en god pointe. De fleste tager nemlig også alt for hårdt fat ved mig, men får jeg det blidt nok, så kan jeg sprøjte og sprøjte langt. Det er dog ikke noget jeg helt kan styre, for det meste så siver jeg mere end sprøjter og bliver enormt våd, derfor er det heller ikke noget jeg skriver om i min annonce. Selve følelsen er den samme om jeg siver eller sprøjter. Den orgasme jeg synes er mest intens er ved dyb skedeorgasme, men det kræver så manden kan holde en langvarig og stabil kadence :) 

Knus Pia 

Skrevet

It's nice when a girl is squirting, but i would like to be warned before you get it in your eyes.

Skrevet
Your Coco skrev, for 2 timer siden:

For me it requires a very specific stimulation to squirt and most guys aren't able to do it softly without hurting me, so the stimulation can result in squirting orgasm, but it doesn't feel good to get there. Also my orgasms are a waaaay weaker with it, so it's not worth it for me.

Thanks for telling this.  When I think about it, it makes sense that women are not equal on this point either.  Of course. Silly of me :)

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

I have the same "issue" as you, I squirt very easily... 

For me it's like a love/hate relationship most of the time. Often it comes as a surprise, and I'm probably the one being more surprised about it, than my guest... Also it's a mess! :mellow: 

When that being said, I can't imagine how sex would be like without squirting... I love a good squirt - and even though it's a mess, I still love when every thing gets a little messy :wub:

@Dark Sugarbabe do you usually give a heads up about your squirting to your guest before having sex? :rolleyes:

It's not an 'issue' - it's a beautiful feature :wub:

Skrevet
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Jeg ville aldrig opsøge det som købesex. Al sandsynlighed taler for hun bare pisser på mig i enhver forstand.

Nu kan jeg både lide pis og sprøjtesaft, og kan da fortælle at de to ting slet ikke smager ens.

Skrevet
Lauersen skrev, for 3 timer siden:

Nu kan jeg både lide pis og sprøjtesaft, og kan da fortælle at de to ting slet ikke smager ens.

Det er slet ikke min pointe, selvom vi godt kan diskutere forskningen, der påpeger at der sandsynligvis findes to forskellige sprøjteorgasmer/ejakulationer, som kvinder kan opleve, som giver hhv. en større mængde klar og vandig væske og en mindre mængde lidt tyktflydende væske. Den tyndtflydende type minder ret meget om urin. De to forskellige typer er muligvis kilden til den tidligere uenighed om, i hvor høj grad det mindede om urin.

Min pointe er, at jeg ikke har tillid til en gp, der markedsfører "squirt", fordi selv hvis hun overhovedet kan, så er det sandsynligt, at kunde nr. 3 eller senere den dag ikke kan få det af hende, og så kan hun jo bare pisse ....

Skrevet
Dark Sugarbabe skrev, for 11 timer siden:

And then you couldn’t taste her juice anymore?  :o

Nope, as I wrote, she reverted to her cuckold. 
And I moved on to other partners. 

Skrevet

For mig hører det ikke sammen med købesex (men det generer mig heller ikke, udover det våre sengetøj, kræver badefaciliteter). GP får jo stort set aldrig ægte orgasmer. MEN det vi køber er jo en illusion under alle omstændigheder, så for dem der går efter at give GP'er sprøjteorgasmer, fint med mig. 

Skrevet
TheLion skrev, den 28.4.2023 at 11:52:

I am still not really sure if I have ever made a girl do it :)

If you made a woman squirt you would most likely know :D

Skrevet
Karsteng skrev, for 42 minutter siden:

If you made a woman squirt you would most likely know :D

Haha, I knew someone would say that. But honestly I am really in doubt ;)

Skrevet
Lauersen skrev, den 28.4.2023 at 15:59:

Interessant. Kunne du prøve at komme lidt superlativer på i form af smagsvarianter?

Skrevet
Moon skrev, for 5 timer siden:

Interessant. Kunne du prøve at komme lidt superlativer på i form af smagsvarianter?

Under ingen omstændigheder. Du må selv prøve at smage hvis du vil vide det. 

Skrevet
SweetKisses skrev, den 28.4.2023 at 13:57:

Ej, jeg troede virkelig ikke der var nogen der gjorde det :blink:

Sørgeligt, det har jeg oplevet flere gange...

Jeg forsøger altid at spørge ind til hvordan hun gør det og hvad jeg kan (må) gøre for at hun squirter. Her er det relativt nemt at spotte, når pigen faktisk ikke rigtig ved hvordan det foregår. Og de piger som kan få dem, ved også hvad der skal ske, for at hun får en ægte sprøjteorgasme.

Min erfaring er at 90% får det ved at bruge finger teknik (eller den store "pegefinger" i den rigtige position) og så har jeg oplevet enkelte som fik det ved at blive slikket.

Skrevet
elcon71 skrev, for 35 minutter siden:

Min erfaring er at 90% får det ved at bruge finger teknik (eller den store "pegefinger" i den rigtige position) og så har jeg oplevet enkelte som fik det ved at blive slikket.

Ja, jeg vil faktisk våge at påstå at stort set alle kvinder kan få en sprøjteorgasme ved brug af den rigtige teknik indvendig - enten ved brug af fingre der laver "kom her" bevægelsen eller ved det rigtige legetøj, der også kan stimulere det rigtige punkt, som sidder indvendigt i kvindens øverste del af skedevæggen, altså oppe mod maven - ofte kombineret med et let tryk udvendigt, enten med en hånd der presset blidt, eller simpelthen ved at kvinden har benene bukket op mod maven...  

Vi er ganske få (...:rolleyes:) der kan få sprøjteorgasmer ved udvendig stimulering - det kræver en stærk indvendig muskulatur, samt virkelig god kontrol af denne... 

Og jeg er helt enig i din fremgangsmåde - kan du ikke fornemme hvordan kvinden vil have det for det ønskede resultat, er det formentlig fordi hun ikke rigtig har styr på det selv (endnu). Og så er det blot at prøve sig frem.. Nogle gange kan det godt virke lidt voldsomt - men det er vi jo heldigvis også nogle der kan lide... 

Når, det blev lidt teknisk... :D

Skrevet

I enjoy to give a woman a squirt orgasm.

The best is, when the woman never had one before. To see the joy and in her face and her trembling body when she squirts and moans is fantastic. Seeing her in disbelieve that it just happened.

And afterwards give her another orgasm and another and another...

The more the better. ;)

Redigeret af Glatbandit

Skrevet
SweetKisses skrev, den 3.5.2023 at 10:10:

Ja, jeg vil faktisk våge at påstå at stort set alle kvinder kan få en sprøjteorgasme ved brug af den rigtige teknik indvendig -

Det tror jeg du har helt ret i, dog er den største "hurdle" at det føles som de skal tisse og det vil de kæmpe imod.

Desværre er det næsten samme følelse de får når jeg har leget med det lille område derinde, og hvis der så trykkes lidt på maven, så er jeg ikke i tvivl om hvad så sker.

Men igen, hun skal lige over den der følelse om hvad der sker.

Så derfor er tillid et stort issue med dem der ikke har fået det før.

Skrevet
Thai-addict1 skrev, for 8 minutter siden:

Det tror jeg du har helt ret i, dog er den største "hurdle" at det føles som de skal tisse og det vil de kæmpe imod.

Desværre er det næsten samme følelse de får når jeg har leget med det lille område derinde, og hvis der så trykkes lidt på maven, så er jeg ikke i tvivl om hvad så sker.

Men igen, hun skal lige over den der følelse om hvad der sker.

Så derfor er tillid et stort issue med dem der ikke har fået det før.

Jeg er helt enig - men faktisk er den der "give slip"-følelse helt normal i forhold til kvinders orgasmer, ikke kun de våde af dem ^_^

Skrevet
SweetKisses skrev, for 44 minutter siden:

Jeg er helt enig - men faktisk er den der "give slip"-følelse helt normal i forhold til kvinders orgasmer, ikke kun de våde af dem ^_^

Og desværre er den der type kvinder der vil være i "kontrolmode" dem jeg eftersøger, for så og vise mig som den der kan styre dem :-)

One hell of fighting sometimes, but it is fun when the bed is wet and she is like the sweetest girl after. :-)

Skrevet
Thai-addict1 skrev, for 7 timer siden:

Og desværre er den der type kvinder der vil være i "kontrolmode" dem jeg eftersøger, for så og vise mig som den der kan styre dem :-)

One hell of fighting sometimes, but it is fun when the bed is wet and she is like the sweetest girl after. :-)

Tja, det er altid sjovt når man kan få en kvinde til at sprøjte - især hvis hun selv påstår at hun i hvertfald ikke kan :D

Men satme også rart når mænd kommer og overtager styringen! :wub:

Skrevet
Dark Sugarbabe skrev, den 28.4.2023 at 09:36:

Hi.

I squirt very easy and it gives me really good orgasm when I release the squirt.

I want to hear what other people feel about squirting?

Kisses from Dark Sugarbabe

It’s fantastic. Not long ago I had a sugarbabe visiting me at my place. We had some really good sex and suddenly she squirted like hell :-) She got a bit embarrassed coz the bed almost soaked in her juices. I just told her it was perfect but the next time we should be aware of it so I can taste :) 

Skrevet
8000 skrev, den 28.4.2023 at 11:13:

Kommer til at tænke på Ten i Vejle når jeg ser denne tråd. Hun kan levere mere end de fleste. 

Ja det er fantastisk når hun sprøjter :) Det er vildt og for pokker hvor kan hun sexe :-) Sidder og får lyst til at besøge hende 

• 4 weeks later...
Skrevet

I think it’s a big turn on and would really love to try this, but never been with a girl who could :(

Feel free to help :D

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.