Hop til indhold

1 class naomi

Featured Replies

Skrevet

Annoncen var ihvertfald rigtig nok i 2016. Længe siden vi har set noget til hende, tror jeg nok.

Hun er helt vild lækker, sød, dejlig. Eller, det var hun ihvertfald.... Hvis hun er her, kan hun kun anbefales....

Skrevet

Desvære har hun ikke været i landet i mange år - For mig er hun stadigvæk den lækreste sødeste chokoladepige jeg har besøgt og det siger ikke så lidt.

hun slår Ivon, Tiffany, Jackie og Paris som alle er nogle vildt lækre og søde damer.

Første gang jeg besøgte hende blev fulgt op med en 8-10 besøg på 14 dage. Det ville være ligesom juleaften hvis hun kom tilbage.

Skrevet
Mr Piper skrev, for 6 minutter siden:

Det ville være ligesom juleaften hvis hun kom tilbage.

Enig

Skrevet
  • Author

tak for svarene, har sendt sms. men ikke fået svar. nummeret kan ikke googles med noget resultat
Jeg undrer mig bare annoncen ikke er taget ned , hvis den ikke er aktiv længere ?

Skrevet
  • Author

Jeg har ikke hørt noget på min sms. Jeg kan ikke lide at ringe. NUmmeret er så gammelt at det kan være i brug med en anden
Men det er skuffende )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.