Hop til indhold

Usleben diamant / ej proff

Featured Replies

Skrevet

Hey Brødre

Jeg frekventere tit Thai steder på Fyn og der er da mange skønne piger der mere eller mindre kan deres kram (massage og sex), men..

Jeg leder lidt efter de piger som ikke er så rutine prægede, top professionelle og hvor det bliver lidt mere “amatør” agtigt istedet for at det bliver for proff - 

Kender i til nogle som virker lidt uskyldige, generte og knap så profesionelle som de fleste, så smid et link eller skriv privat besked

Skrevet
exostar skrev, for 1 time siden:

Hey Brødre

Jeg frekventere tit Thai steder på Fyn og der er da mange skønne piger der mere eller mindre kan deres kram (massage og sex), men..

Jeg leder lidt efter de piger som ikke er så rutine prægede, top professionelle og hvor det bliver lidt mere “amatør” agtigt istedet for at det bliver for proff - 

Kender i til nogle som virker lidt uskyldige, generte og knap så profesionelle som de fleste, så smid et link eller skriv privat besked

Hende her kunne være noget for dig https://annoncelight.dk/showad/368961 

Jeg er altid blevet godt behandlet, og hun kan blive rigtig fræk;-) (Nørre Aaby)

Skrevet
Møffe skrev, for 2 timer siden:

Hende her kunne være noget for dig https://annoncelight.dk/showad/368961 

Jeg er altid blevet godt behandlet, og hun kan blive rigtig fræk;-) (Nørre Aaby)

Det ser ikke ud til hun tilbyder så meget ud fra linket, kan du sige lidt mere om hende og hendes ydelser? :-)

Skrevet
exostar skrev, for 2 timer siden:

Hvordan ser hun ud?

Lille, letter buttet (on/off) sort hår, smiler meget, pæne bryster passer til kroppen og glat. 

Skrevet
den nysgerrige skrev, den 27.4.2023 at 16:56:

Det ser ikke ud til hun tilbyder så meget ud fra linket, kan du sige lidt mere om hende og hendes ydelser? :-)

Hun tilbyder fp. -vil kalde det "gfe" men handler nok også om kemi... Hun yder en god service, er sød og smilende. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.