Hop til indhold

Recommended Posts

Hey Brødre

Jeg frekventere tit Thai steder på Fyn og der er da mange skønne piger der mere eller mindre kan deres kram (massage og sex), men..

Jeg leder lidt efter de piger som ikke er så rutine prægede, top professionelle og hvor det bliver lidt mere “amatør” agtigt istedet for at det bliver for proff - 

Kender i til nogle som virker lidt uskyldige, generte og knap så profesionelle som de fleste, så smid et link eller skriv privat besked

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 1 time siden:

Hey Brødre

Jeg frekventere tit Thai steder på Fyn og der er da mange skønne piger der mere eller mindre kan deres kram (massage og sex), men..

Jeg leder lidt efter de piger som ikke er så rutine prægede, top professionelle og hvor det bliver lidt mere “amatør” agtigt istedet for at det bliver for proff - 

Kender i til nogle som virker lidt uskyldige, generte og knap så profesionelle som de fleste, så smid et link eller skriv privat besked

Hende her kunne være noget for dig https://annoncelight.dk/showad/368961 

Jeg er altid blevet godt behandlet, og hun kan blive rigtig fræk;-) (Nørre Aaby)

Del dette indlæg


Link til indlæg
exostar skrev, for 2 timer siden:

Hvordan ser hun ud?

Lille, letter buttet (on/off) sort hår, smiler meget, pæne bryster passer til kroppen og glat. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
den nysgerrige skrev, den 27.4.2023 at 16:56:

Det ser ikke ud til hun tilbyder så meget ud fra linket, kan du sige lidt mere om hende og hendes ydelser? :-)

Hun tilbyder fp. -vil kalde det "gfe" men handler nok også om kemi... Hun yder en god service, er sød og smilende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...