Hop til indhold

Usleben diamant / ej proff

Featured Replies

Skrevet

Hey Brødre

Jeg frekventere tit Thai steder i Jylland og der er da mange skønne piger der mere eller mindre kan deres kram (massage og sex), men..

Jeg leder lidt efter de piger som ikke er så rutine prægede, top professionelle og hvor det bliver lidt mere “amatør” agtigt istedet for at det bliver for proff - 

Kender i til nogle som virker lidt uskyldige, generte og knap så profesionelle som de fleste, så smid et link eller skriv privat besked

Skrevet
exostar skrev, for 16 minutter siden:

Hey Brødre

Jeg frekventere tit Thai steder i Jylland og der er da mange skønne piger der mere eller mindre kan deres kram (massage og sex), men..

Jeg leder lidt efter de piger som ikke er så rutine prægede, top professionelle og hvor det bliver lidt mere “amatør” agtigt istedet for at det bliver for proff - 

Kender i til nogle som virker lidt uskyldige, generte og knap så profesionelle som de fleste, så smid et link eller skriv privat besked

Det bliver svært at finde. Der var engang :wub:

Det er blevet meget svært at få visum til DK, så derfor får pigerne visum til et andet EU land, hvor de statsansatte er lidt mere medgørlige. Denne trafik styres af agenter, og det hele er sat i system og koster kassen for pigerne. 
I de gode gamle dage var det mosters søsters søde pige på 20-30 år der kom på besøgt og hjalp moster i hendes butik og fik knaldet en pæn slat penge hjem til familie i Thailand. Når de 3 måneder var gået, havde hun tjent pænt I( det havde moster også) hun havde lært rigtigt meget om mænd og tissemænd. Kunne hun leve med jobbet kom hun igen efter noget tid. Det var ikke uskyldige piger, men rutinerede var de slet ikke. Det var helt anderledes sjovt, og pigerne var meget mere opmærksomme og indlevende end de fleste af de meget prof piger der i dag kommer til landet. 
Jeg oplevede mange af dem på især 2 klinikker i Århus, som begge er lukkede for længst. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.