Hop til indhold

Thai i Haslev, lovende og god massage

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt thai-kvinden i Haslev https://annoncelight.dk/showad/353224.

Hun er lige eftersøgt og da jeg, som andre, er tiltrukket af store, naturlige babser, så var hun besøget værd.

Lidt afmålt kontakt pr. sms. Ankommet til den velkendte bygning i nærheden af stationen, blev jeg budt indenfor af en sortklædt kvinde med former.

Valgte en halv times olie-massage, der skulle vise sig at være særdeles god. Og mine skavanker fik meget opmærksomhed. Hun ved, hvad hun laver.

Pirring og tilfældige bevægelser kom efterhånden som tiden gik og snart var det svært at ligge stille på briksen. Hun spurgte om jeg ville have "hånd" - det var 500 ekstra !. Men hvad - en umulig situation at sige nej i - så hun rykkede nærmere, så jeg kunne kæle hende lidt udenpå tøjet (efter at have spurgt pænt). Brysterne var desværre pakket forsvarligt ind, så nåede ikke ind til hendes varme, inden jeg sprøjtede flere dages ladning. Derefter aftørring og mere massage.

Hun endte med at blive meget snakkesagelig til sidst og kommer jeg igen, tror jeg bestemt, jeg kan få lov at pakke herlighederne ud og smage himmerige :-)

Den gode massage trækker op og opvejer det pebrede handjob. 800 bobs for godt en halv time.

mvh

gfp

Skrevet

Jeg har besøgt hende et par gange i Storkøbenhavn, når hun har været på besøg - har også anmeldt hende. Det er bestemt et besøg værd, og brysterne er virkelig lækre i min optik. 

Skrevet
Gammel rotte skrev, for 9 timer siden:

Jeg har besøgt hende et par gange i Storkøbenhavn, når hun har været på besøg - har også anmeldt hende. Det er bestemt et besøg værd, og brysterne er virkelig lækre i min optik. 

Jeg går forsigtigt frem, men t.o. er hun på vej (tilbage) til Jylland  :-(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.