Ebden_jj 1215 Skrevet 27. April, 2023 Om jeg begriber at de ikke får mere omtale. Jeg fik 1 times blød Bali massage her forleden. Prisen er blevet sat op fra 400 til 500. Helt ok, inflationen taget i betragtning, og mutter var meget flink til at gøre opmærksom på det med det samme. 500 kr. har jo været standard i lang tid. Der er stang i loftet så man kan blive jokket flad. Jeg blev tilbudt ekstra, men takkede nej. Der er intet pres for ekstra, og det er nok maks en spiller man kan få. Fik en vidunderlig massage af hovedbund og ansigt de sidste 10 min. Fremragende. Man får ikke cola efter massagen, i stedet et glas (ikke plastikflaske) af det lækreste iskolde vand, serveret på en fin lille træbakke. Varmeste anbefaling. De har vist ikke særlig travlt. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Solskin 265 Skrevet 27. April, 2023 https://greenmassage.dk/ Det er sted ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr-H Skrevet 27. April, 2023 Det er i hvert fald dem jeg har været forbi, og de gav en sublim massage og kan også tilbyde intimvoks, som de også gør rigtig godt. Jeg har prøvet begge dele hos dem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1215 Skrevet 27. April, 2023 Solskin skrev, for 4 timer siden: https://greenmassage.dk/ Det er sted ? Ja, det er dem. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Klipklap 390 Skrevet 27. April, 2023 Men foto er ikke af pigerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1215 Skrevet 27. April, 2023 Klipklap skrev, for 1 time siden: Men foto er ikke af pigerne Det er også ligemeget, siden du ikke skal knalde med dem. De er super søde og dygtige. Den ene af pigerne på billederne er der stadig. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1215 Skrevet 27. April, 2023 Ellers kan jeg tilføje at de har fået ordentlige massagebrikse, med god hårdhed og hul til hovedet. Tidligere var det blot en blød madras på gulvet. Massøren har ikke noget imod at være lidt kropsnær under massagen (sidde på mine ben f.eks).... noget jeg personligt sætter stor pris på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brønshøj 62 Skrevet 27. April, 2023 Den bedste massør hos dem, Pat (Patty) er stoppet og åbnet forretning på Emdrupvej, der hvor Pam tidligere havde forretning. Der er vistnok også mulighed "for lidt af hvert"....;-) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ebden_jj 1215 Skrevet 27. April, 2023 Brønshøj skrev, for 17 minutter siden: Den bedste massør hos dem, Pat (Patty) er stoppet og åbnet forretning på Emdrupvej, der hvor Pam tidligere havde forretning. Der er vistnok også mulighed "for lidt af hvert"....;-) Interessant Hende jeg fik massage af var nu super. Har du et link? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brønshøj 62 Skrevet 27. April, 2023 Ebden_jj skrev, for 16 minutter siden: Interessant Hende jeg fik massage af var nu super. Har du et link? Tror ikke hun har hjemmeside eller annoncere endnu.....sikkert fordi hun først skal have bankkonto og MobilePay på plads, svært at få hvis man først har annonceret på diverse hjemmeside har jeg ladet mig fortælle. Prøv at søge på massage, emdrupvej og se hvad der dukker op. Det kommer nok i løbet af nogle uger, hvis jeg ikke tager meget fejl. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9572 Skrevet 30. April, 2023 Klipklap skrev, den 27.4.2023 at 15:30: Men foto er ikke af pigerne Den ene er så vidt jeg kan se indehaveren (bestyreren/whatever), så resten har været der på et tidspunkt. Men billeder er muligvis ikke aktuelle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yellowfeber 24 Skrevet 21. Maj, 2023 Fik den bedste og ganske hårde massage igår af Kim - kan varmt anbefales. Der blev virkelig masseret igennem - og klart en af de bedste massager jeg har fået uden for Thailand. Havde bestilt 30 minutter, men tog en time, da det var så god massage. Fin bad bagefter - ganske pænt. Fik tilbudt HJ til standard pris, som også blev gjort til UG. Kommer helt sikkert igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg