Hop til indhold

Jeg var det heldige pizzabud

Featured Replies

Skrevet

Der er par piger, som jeg besøger fast et par gange om måneden. Historien handler om én af dem. 

Vi snakkede om hendes hjemland og maden, som vi begge elsker derfra. Jeg vidste, hvor man kunne købe én af tingene og aftalte med hende at aflevere det en sen aften.

Hun fortalte, at hun havde en kunde på besøg lige inden, så jeg måske måtte vente 5-10 minutter afhængig af ham. Fair og ingen problem. 

Jeg ville ikke have, at hun fandt mig påtrængende, så jeg skrev til hende, at hun kunne komme ned og hente det (så jeg ikke massede mig an i lejligheden), men jeg blev inviteret op. 

Da jeg kom ind i lejligheden, var det tydeligt at hun havde klædt sig flot på efter det forrige besøg. Jeg vil ikke være påtrængende og lagde op til, at jeg bare ville aflevere og gå igen, men jeg blev inviteret til at smide skoene og snakke lidt. 

Den ene ting tog den anden. Et kram blev til et kys. Så med tunge. 

Hun inviterede mig ind i soveværelset. Jeg sagde som altid, at jeg ville tage et bad. Hun sagde bare kom her. 

Vi kyssede lidt mere, og hun tog om mit ansigt og skubbede mig mellem hendes ben og sagde "eat me". 

Jeg fik hende til at komme, som jeg altid gør ved oralsex, og hun lagde op til mere startende med et blow. 

Jeg måtte skuffe hende, for havde taget en spiller tidligere i forventning om bare at aflevere maden og komme tidligt i seng. 

Vi snakkede, og jeg tog tøj på. Jeg fandt seddelbundet frem og begyndte at tælle, men hun insisterede på ikke at få betaling, og sagde at mange mænd boller for egen nydelse uden omtanke på kvinden. Hun havde haft en dag med sådanne nogle mænd og ville faktisk have givet dig selv nydelse, indtil hun tog i mod mig og besluttede sig for at bruge mig til det. 

I det øjeblik følte jeg mig som det pizzabud, der kun findes i frække film. 

Jeg gemte pengene under en pude, mens hun kiggede væk, sagde pænt farvel og skrev nede fra bilen, at hun skulle se under hendes pude. 

Således opløftet og med mere selvtillid end godt er, overvejer jeg, om jeg skal blive chauffør hos Wolt. 

Skrevet

Fed oplevelse ! <3 kender godt til det hun sagde til dig, hvis man har knaldet hele dagen uden at få en orgasme er det dejligt med en hjælpende hånd (/tunge)  :lol:

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 1 minut siden:

Fed oplevelse ! <3 kender godt til det hun sagde til dig, hvis man har knaldet hele dagen uden at få en orgasme er det dejligt med en hjælpende hånd (/tunge)  :lol:

Du må da gerne skrive til mig hvis du har brug for en hjælpende hånd ;)

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 1 minut siden:

Tak! Jeg beundrer kvinder og deres seksualitet. Hvis min penis havde knaldet hele dagen, ville den bare have hvile. I er fantastiske! 

Skrevet
sofapude skrev, Lige nu:

Du må da gerne skrive til mig hvis du har brug for en hjælpende hånd ;)

Sjofel og plat gør nok ikke udslaget.. 

Skrevet
niskanen skrev, for 5 timer siden:

Hvad var det for noget mad?

Udenlandsk mad 

Skrevet
Miley4pleasure skrev, for 11 timer siden:

Enig!!! :D

Skrevet

Blev chefen ikke sur over at det tog så lang tid at aflevere maden? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.