Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Har lige været en tur forbi Lakke i Roskilde. 
 Body var gået ret meget i stykker, efter at have jagtet tennisbolde i er glasbur, for mange gange på det sidste. :D

Lad mig bare sige der ganske kort. Det er med afstand, den bedste massage jeg har fået igennem tiden. - og har immervæk frekventeret nogle steder.  

Man får at vide at man skal smide tøjet, undtaget den del, man ellers altid glæder sig til at smide. 
Men i dag var jeg helt forberedt på det, så det var ikke en øv oplevelse at hoppe op på briksen. 
Allerede synet af en briks med hul til ansigtet, vidner om stedets karakter. 
Hun startede med at lægge er tyndt tæppe ud over mig, som hun mere eller mere brugte hele tiden. 
Hun fandt alle de ømme steder, og brugte albuer, knæ og fødder til at ælte mig i en time. 
“Næste gang må du ikke vente 3 måneder”, sagde hun. Det kommer heller ikke til at ske! 

En hel time på briksen, hvor der virkelig blev taget fat, kostede 400 kr. (+lidt tip for oplevelsen). 
Det er en fin pris, og jeg kommer snarest igen. 
Hvis man håber på en håndslasker, så bliver man meget skuffet, men massagen mere end opvejer den skuffelse der evt. måtte være. (Om nogen kan være heldig efter nogle besøg, skal jeg ikke kunne sige. Tror det dog ikke)

Skrevet

Hej @Dinner_at_the_y, der er en begyndende anmeldelse her 

Havde samme oplevelse. Var ikke hos lakke men den anden pige. Jeg elsker den dybe massage på ryggen.

Mener jeg har set Lakke i Nice Thai på Ros torv. Der tilbydes heller ikke andet end massage. Efter hvad jeg ved

Skrevet
  • Author
Den rejsende skrev, Lige nu:

Mener jeg har set Lakke i Nice Thai på Ros torv. Der tilbydes heller ikke andet end massage. Efter hvad jeg ved

Jep, hun har arbejdet der i 6 år, fortalte hun. 

Skrevet

Lakke er en fantastisk massør, der flere gange har været en "life-safer", når min lænd, skuldre og nakke har drevet mig til vanvid.

Hvis hun ikke har for travlt, så gør dig selv den tjeneste at reservere 2 timer hos hende. De er givet virkelig godt ud - derefter vil du ret hurtigt mærke forskellen mellem det sædvanlige olie-plaskeri hvor det seksuelle er i fokus, og en virkelig dygtig massør, der ved hvad hun laver.

Tilmed er placeringen ret central i Roskilde, så der er gode muligheder med både offentlig transport og gode parkeringsmuligheder tæt på.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.