Hop til indhold
Max5000

Træls oplevelse hos Odenselovers

Recommended Posts

Jeg har flittigt læst jeres anmeldelser og kommentare osv i længere tid. Har dog aldrig selv skrevet her inde, før nu... :)

Jeg besøgte den første pige, da jeg var 18 og har så gjort det jævnligt siden, så ca 9 år nu. Har selvsagt haft mange gode oplevelser, et par mindre gode, men aldrig før har jeg prøvet det her... :P

 

http://side6.dk/resultatside/?q=odenselovers

 

Jeg havde i flere dage kigget meget på billederne på deres side6 profil og tænkte så for et par dage siden at nu var det nu... :) Da jeg kom blev døren åben af en ældre mørk dame som viste mig ind. Jeg spurgte efter pigen fra billederne på deres profil og fik afvide at hun ville hente hende.

 

Efter 2 min, kom hun tilbage med en pige der 100% sikkert ikke var hende på billedet. Allerede der burde jeg være gået, men tænkte nej nu er jeg her jo... Til min overreskelse skulle jeg forhandle med damen der åbnede døren og ikke hende jeg egentlig skulle hygge mig med. Ja ja, tænkte jeg og aftale en omgang svensk med græsk til mig. Jeg betalte og gik med pigen ind i et andet rum.

 

Vi smed begge tøjet og jeg lagde mig på sengen, hun begyndte at leje med sjoveren og efter 2 min spurgte hun om jeg ville have et blowjob, lidt overresket sagde jeg, nej skulle jo bare svenk med græsk til mig. Endnu mere overresket, siger hun, at det er ikke noget hun tilbyder og kigger nærmest surt på mig.

 

Bruger nok 5 minutter på at prøve at snakke med hende, men da hun kun snakkede meget dårligt engelsk, kom vi ikke rigtig nogen vejene... Hun kaldte så på damen fra før som kom og spurgte hvad der var galt, jeg forklarede at hun ikke gad give græsk som jeg havde betalt for. Damen spurgte så om jeg ikke bare ville have et blowjob istedet for, men da jeg havde betalt mere end hvad et blowjob koster og fordi jeg efter hånden havde fået nok, sagde jeg ellers tak, tror bare jeg vil have mine penge tilbage...

 

De 2 startede med at snakke sammen, så råbte de lidt af hinanden. Det eneste jeg kunne forstå af det, var at hende jeg skulle have været sammen med, ikke ville give mig pengene tilbage, men hende den mørke dame blev sur og sagde at hvis hun ikke ville gøre det jeg ville have, så måtte hun give pengene tilbage...

 

Tilsidst hentede de pengene som jeg fik tilbage, herefter kunne jeg så hoppe i tøjet i mens de begge stod og kiggede små surt på mig...

 

Har i nogen sinde oplevet noget ligende? Så kunne jeg da godt tænke mig at høre om det... Jeg syntes i hvert fald at det var en noget mærkelig oplevelse og det vare nok noget tid inden jeg besøger Odenselovers igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

det lyder ikke som en sjov oplevelse.. 

 

og super fedt du skriver det så vi andre ved det..

 

personligt har jeg ikke oplevet noget i del still men har da oplevet piger der virkelig ikke var pengene værd. 

 

og har heller ikke prøvet det sted du skriver om. da det ikke er så diskret og da det ikke har det bedst ry.

 

Adam

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Tak for din ærlige beretning - til lære for de mange der som mig lader os trække rundt i manegen efter sjoveren, og ikke gør som du, nemlig holder fast ved at få pengene tilbage.

 

Respekt!  :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trist at forventninger og det lovede ikke stemmer overens, men alligevel hatten af for damerne, de gav dig trods noget muggeri dine penge tilbage.

 

Ellers syntes jeg at mangeberetninger går på at har pengene først skiftet hænder er de meget svære at få tilbage.

 

Fint at du siger fra, men det tyder også på at den "gamle" og pigen heller ikke har afstemt hvad der tilbydes og det er da endnu værre, måske de også har en sprogbarrierer der er større end den interne forståelse.

 

Fin advarsel, og ret trist det ikke er pigen på billedet hende kunne jeg også falde for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desværre ses det sommetider at annoncer eller hende du forhandler med lover mere end pigen kan/vil levere. Det gælder nogle udenlandske piger. Det er som om nogle andre indrykker en tekst og et "menukort" med en masse ting uden at tale med dem. Det er bedst at aftale direkte med pigen.Men hatten af fordi du krævede det bestilte og hatten af for dem fordi du fik pengene retur.
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har den adresse været, i det offentlige søgelys igennem pressen og anden myndighed bl.a.

Så der skulle alarm klokkerne "måske nok" havde haft ringet hos dig.

 

- Men træls oplevelse :oops:

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...