Hop til indhold
Waverider

Dream Heaven Massage, Bangkok - Kitty

Recommended Posts

Jeg havde besluttet mig for denne gang af kigge på en af de almindelige massageklinikker i Bangkok. Fordelen ved dem er at mange af dem har hjemmesider med billeder af pigerne, deres alder, mål og services. Desværre er billederne ofte photoshoppet (men ikke decideret falske), så det giver da en ide om hvad der kan ventes på forhånd.

 

http://www.dhm33.com/

 

Dream Heaven har 3 afdelinger indenfor gåafstand nær Phrom Pong skytrain station. Den på Sukhumvit Soi 24 så ud til af have de yngste modeller. Jeg havde på forhånd shortlistet Miki, Nancy og Kitty og da kun Kitty var tilbage (ud af 4 tilgængelige) var valget nemt.

 

Kitty er en rigtig petite sag  de 20 år og 45 kg passer vist fint. Der var tale om en milf, men en ung og  lækker en af slagsen. Hun var ikke glat men dusken var hverken stor eller i vejen, men sexet på en teenageagtig måde.

 

Værelserne er små og ikke så lækre som på Nataree. Der er kun en enkelt seng og et brusebad. Efter en obligatoriske afvaskning, fik jeg en lækker Nuru massage hvor Kitty formåede at bruge hele hendes lille krop maximalt. Jeg havde ikke travlt, da jeg havde bestilt 2 timer (2300 THB = 400 kr). Efter massagen blev jeg varmet godt og grundigt op med et lækkert no-hands-blow uden gummi, rigtig god teknik men ikke deepthroat. Kitty levede op til sit 'navn' og var rigtig god til at bruge sin tunge, over det hele. Derefter gik det slag i slag med forskellige stillinger. Hun var nem at kaste rundt med, men efter næsten to timers hårdt arbejde var hun ved at lidt øm og jeg fik skudt kanonen af på hendes små bryster.

 

Stedet 5/10 Små værelser, men velfungerende og rene.

Udvalg 5/10 12 piger totalt på Soi 24 og kun 4 ledige

Pigen 7/10 Petit thai-milf, men sød og entusiastisk, tungekys og ok GFE. God massage.

Sex 7/10 rigtig god fransk-dansk combo men igen lidt rutinepræget, kun 1 pop.

 

Konklusion: OK, men ikke et sted jeg ville vælge igen pga. udvalget, men måske de andre afdelinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...