Hop til indhold
TommySlave

Mistress Samanta

Recommended Posts

Hej herinde. Jeg har anmeldt Mistress Samanta før, men hun er også istand til den ene gang efter den anden at overraske selv en garvet slave som mig. Da jeg vidste at hun ville komme til København idag havde jeg allerede forlængst anmodet om en session for at være helt sikker på at hun havde tid til mig. Hun har lige haft fødselsdag, og jeg havde selvfølgelig købt en gave til hende. Så da jeg havde badet vendte jeg mod København. Kører gerne de 188 km for en seance med denne mørke skønhed. Hun tog som altid venligt imod mig ,og smilede lidt ekstra da hun så gaven og de blomster jeg havde medbragt. Pengene blev fundet frem, slaven blev bedt om at tage sit tøj af, og så startede den mest spændende session jeg til dato har haft. Jeg havde på forhånd for første gang i min karriere givet Mistress Sananta helt frie tøjler, da hun er en af de få dominaer jeg stoler på 100 %. Det eneste jeg ikke er til er smerte, og det blev respekteret men drillende gik hun lige til grænsen. Jeg blev rigeligt belønnet med hendes skønne gyldne dråber, fik lov at tilbede hendes sorte støvlebeklædte fødder, og resten er for mig for grænseoverskridende at skrive om, men alle mine ønsker blev opfyldt. Også en uventet overraskelse havde Samanta fundet på, og den holder jeg for mig selv, men kan røbe at den involverer en tredje person. Jeg gik derfra med et kæmpe smil, og en stor oplevelse rigere. Tak til Mistress Samanta for endnu en helt fantastisk session. 

K.h

Slave Tommy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

yes she is ok and rather sexy. Felt a bit that she (or we) didn't understand each other (not language related). Not sure if I visit her again.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...