Hop til indhold

Rikke tantra, Aalborg spild af tid

Featured Replies

Skrevet

Har en aftale på fredag. Hvad havde du bestilt og til hvilken pris?

Skrevet
  • Author
Fjotte skrev, for 2 timer siden:

Har en aftale på fredag. Hvad havde du bestilt og til hvilken pris?

Havde bestilt 1 time til 1.500 kr.   Der var vist alt inkluderet. 

Gik igen, så jeg ved ikke hvor dygtigt hun er.

Skrevet

Jeg var der i går,man får indtrykket af man møder en dansk pige,men da jeg var inde fandt jeg ud af hun var fra Spanien.

Da jeg skrev med vedkommende,spurgte jeg om det var hende der var på billederne,og det svarede "hun" selvfølgelig til.

Hun så udmærket ud,så jeg tænkte det nok var okay.

Jeg havde regnet med den helt store tantra massage tur,men det var det langtfra,det blev til lidt berøringer på ryggen og så bad hun mig vende mig om,og så startede hun med at sutte lidt pik,ellers havde hun bare travlt med at få mig til at komme,ikke den mindste indlevelse,ikke lige det der stod i annoncen.

Jeg gav 1500 for en time,men da jeg så trods alt kom,efter ca.35-40-min,så sagde hun at det var slut og gik.

Langt fra den oplevelse jeg havde håbet på,kan bestemt ikke anbefale det,brug ikke penge på det fupnummer,der er andre der er betydelig bedre.

Skrevet
mrfrede skrev, for 31 minutter siden:

Langt fra den oplevelse jeg havde håbet på,kan bestemt ikke anbefale det,brug ikke penge på det fupnummer,der er andre der er betydelig bedre.

Og specielt i Aalborg - I har masser af lækre piger derover som vi ikke har her i Midtjylland.  :lol:

Redigeret af Le courvoisier

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.