Hop til indhold

Notering af afbud

Featured Replies

Skrevet

Jeg er gift har arbejde og en smule travlt fra tid til anden. Derfor planlægger jeg nogle gange et gp besøg i god tid. Det kan så nogle gange (måske en ud af 10) ske at jeg 2-3 dage før besøget er nød til at melde afbud. Langt de fleste gange svarer pigen i fin stil tak for afbudet og at det er noteret og hun glæder sig til en anden gang. 

men så er der nogle piger der ikke svarer! det er fandeme uhøfligt fordi man så ikke rigtigt er 100 procent sikker på de har set det. 

senest prøvede har at have en aftale pr mail som var klar og så foreslog hun 3 dage før at rykke aftalen til senere (det så jeg så først dagen efter) og det virkede desværre ikke for mig og samtidig var der kommet en rejse ind. Jeg sendte så et vi må finde en anden gang. Det har jeg så ikke hørt noget fra …. 

dårlig stil. Piger der forventer kunderne melder afbud, bør sgu lige kvitere de har set afbudet, eller hvad ?

Skrevet
AndersJ skrev, for 4 timer siden:

Piger der forventer kunderne melder afbud, bør sgu lige kvitere de har set afbudet, eller hvad ?

Naturligvis, alt andet er da virkelig uhøfligt. 

Knus Pia 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.