Hop til indhold
Leon79

Kate Crystal - nogen som kender til hende?

Recommended Posts

Hej

Er der nogen som kender til eller har besøgt Crystal Kate? Har tidligere set hende på SD hvor en aftale aldrig blev til noget efter lidt korrespondance (min skyld) og hun har sin egen FB side, som ser yderst interessant ud. 

Skulle der være nogen som har mere viden om en oplevelse med/hos hende? 
 

https://www.facebook.com/cphgoddess

Del dette indlæg


Link til indlæg
Leon79 skrev, for 34 minutter siden:

Hej

Er der nogen som kender til eller har besøgt Crystal Kate? Har tidligere set hende på SD hvor en aftale aldrig blev til noget efter lidt korrespondance (min skyld) og hun har sin egen FB side, som ser yderst interessant ud. 

Skulle der være nogen som har mere viden om en oplevelse med/hos hende? 
 

https://www.facebook.com/cphgoddess

- - på FB er der en funktion der hedder Besked - - brug den og spørg om det du har på hjertet!!!  - - hun er jo ikke mind reader.

- - hvad er det værste der kan ske ???? - - at du intet hører - -  og det bedste ???  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nye tider skrev, for 19 minutter siden:

- - på FB er der en funktion der hedder Besked - - brug den og spørg om det du har på hjertet!!!  - - hun er jo ikke mind reader.

- - hvad er det værste der kan ske ???? - - at du intet hører - -  og det bedste ???  :)

Jeg beklager hvis jeg som relativ ny bruger har misforstået konceptet herinde? 

Jeg troede blot at det er en del af formålet med EG, at man deler sine oplevelser med specifikke piger, og ikke nødvendigvis pigens egen oplevelse af sig selv..? Så jeg spørger egentlig blot om nogen har haft en oplevelse med hende.

Har også skrevet med hende - og ja det virker interessant, men det giver ikke svar på andres oplevelser med fruentimmeret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Kan varmt anbefale Kate Crystal, det er bare med og få skrevet til hende og prøve og få en aftale i stand, det kommer du ikke til fortryde, hun er verdensklasse. Kender hende godt og har set hende en del.

Har haft nogen helt uforglemmelig oplevelser med hende, ting jeg huske og værdsætte i gennem hele livet

Redigeret af Latexaddict

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...