Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
Kære alle

Jeg har ikke skrevet mange anmeldelser, men her kommer en positiv en af slaggen af en skøn skøn kvinde. Hun kalder sig for Karoline, og hun er vidunderligt selskab med hendes nærhed og tilstedeværelse i nuet. Jeg har mødt hende omtrent 9-12 gange over de sidste 12-18 måneder. Hendes "body is a wonderland”, og hun giver intense oplevelser ud over det sædvanlige, hvor hun både kan tage styring, men også give slip. 

Karoline er second to none i denne "brogede" industri, hvor, det efter min erfaring, kan være svært at finde de exceptionelle oplevelser. Men dem kan Karoline levere med hendes nærhed, tilstedeværelse og indlevelse. Det perfekte stress relief og pusterum i en (desværre) ofte alt alt for fortravlet hverdag i hamster hjulet. Jeg elsker at besøge hende hvor jeg glemmer tid og sted som i en god padelkamp. Derfor kan jeg hun give mine varmeste anbefalinger til denne skønne kvinde.

Jeg glæder mig allerede til at besøge hende næste gang- forhåbenligt snart!

Pas godt på hende

Skrevet

Hun er allerede væk. Linket virker ikke

Skrevet
shiny skrev, for 39 minutter siden:

Hun er allerede væk. Linket virker ikke

Hun har nok kun sin annonce på når hun har vagt eller op til. Du kan se vagtplan her:

http://www.valbypigerne.dk/vagtplan

• 1 month later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.