Hop til indhold

En dejlig eftermiddag med Charlotte og Alina

Featured Replies

Skrevet

Jeg må dele om min dejlige oplevelse hos Charlotte og Alina, her i lørdags.

Nu er jeg en af dem som har beholdt det samme telefonnummer i mange år. Det kan være både godt og skidt. Men godt når man pludselig bliver "pinget" om at en af ens favorit GP'er, endelig var på disse breddegrader igen.

Mød Charlotte: Charlotte og hendes veninde Alina, som hun bor sammen med: Alina

Jeg fik hurtigt ringet og fik lavet en aftale, lørdag eftermiddag. Stedet er måske ikke det nemmeste at finde, i det at opgangen er placeret i en gård, væk fra vejen. Dog sørgede Android Auto for at jeg kom meget tæt på. Da det er Ørestaden, er der et parkeringshus i nærheden (og en Metro), dog skal man nok lægge ca. 10 min til, for at gå fra Parkeringshus og hen til opgangen. Jeg vil ikke satse på at prøve at parkere lige ved opgangen, men jeg er ikke lokalkendt i den del af Ørestaden, måske er der nemmere muligheder.

Anyways, tilbage til det væsentlige: Charlotte! Nøj, hvor havde jeg savnet hende og vi fandt hurtigt kemien igen, som om at det kun var et par dage siden vi sidst havde været sammen. Det viste sig at hun havde været i Norge, men havde savnet DK og vores gode mad (forhåbentligt også, os mænd). Jeg blev også præsenteret for Alina, som jeg ikke har mødt før.  Ganske sød og med meget berøringsvenlige bryster. Det samme er Charlottes og begges, er heldigvis ikke "argumenteret".  

Jeg havde sagt ja til en times massage med begge, så massagebordet var sat frem og gjort klar. I bad med mig og op på massagebordet, da jeg var klar. 

4 stk. hænder der ved hvad de laver og god balance med dosering af olie, var lige hvad jeg trængte til. 

Men, men....  da jeg blev vendt rundt og disse dejlige hænder arbejdede sig ned til kalorius og fik selvskab af to tunger, kunne jeg allerede mærke at jeg ikke ville kunne holde mange sekunder. Så satte Alina sig op og placerede sig i en 69'er, stadig assisteret af Charlotte. Jeg tror Alina nåede at komme, men trykket var allerede i det højrøde felt, så jeg nåede kun akkurat at semimumle/ gurgle/ ralle (i tide) at jeg kom, før skuddet gik og jeg så sol, måne og stjerner. 

Charlotte havde sagt noget om at de ville arbejde med mine seksuelle energier og det må jeg sige. Grundet en fantastisk og omhyggelig massage, nåede jeg ikke til runde to. Så næste gang må jeg sigte efter 2 timer, så jeg kan få rigtigt hygget med Charlotte, når massagen er overstået. 

Billeder: Charlottes er vist "pudset lidt op" ( dog svært at sige 100% med med sløringen på billedet), men det er dog ikke 10 år gamle billeder. Så de passer ganske udmærket, efter min mening. Alina passer helt fint og alder passer også ganske fint.

Pris: Well, det er jo relativt: Hvis det kun er sex man er ude efter og ønsker en masse ekstra ydelser, så kan det sikkert fås billigere. Men er sensuel massage, kyndige hænder og nogle søde personligheder det man søger, så er prisen god.  

Kommer jeg igen? Jeps! Jeg skal nyde Charlottes dejlige væsen, inden hun stikker af igen (denne uge er vist den sidste). Jeg ved ikke hvornår hun gæster disse breddegrader igen. Og Alina? Tjaa. helt færdig blev jeg jo ikke, så en officiel runde to, kan godt forsvares.

Pas godt på dem, de skal jo helt motiveres til at komme igen og tage flere af deres dejlige veninder med.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.