Hop til indhold
ThorsHammer

Fejlmeddelelse, når jeg prøver at sende en PM..!!

Recommended Posts

Hej Admin,

 

i dag har jeg forsøgt at sende en PM til en bruger, sådan som jeg regelmæssigt har gjort uden problemer til andre brugere.

Jeg får følgende fejlmeddelelse:

"Følgende fejl blev fundet

Du skal vælge enten en bruger fra adressebogen eller skrive deres fulde brugernavn i feltet

Denne personlige besked er endnu ikke sendt"

 

Jeg har prøvet at sende gentagne gange, og hver gang skriver jeg det "fulde brugernavn" i feltet, men beskeden bliver ikke sendt.

 

Så prøvede jeg at sende en besked til en anden bruger på nøjagtigt samme måde, og her blev min besked sendt uden problemer...??!

 

Hvad er årsagen og forhåbentlig er det da noget, der kan korrigeres.

Kan fejlen skyldes, at pågældende bruger evt. har "blokeret" for PM'ere fra mig, selv om jeg ikke rigtig forstår, hvorfor vedkommende skulle have gjort det.
Og skulle dette mod forventning være tilfældet, ville en fejlmeddelelse såsom "pågældende bruger har blokeret dig" eller lignende være mere relevant end den aktuelle.
 

Vh./TH

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Får samme fejl !!!

 

Det gør jeg også. Kan det ha' noget at gøre med, at der indgår specielle danske bogstaver  æ,ø eller å i vedkommendes handle?

 

Der kommer nemlig heller ingen medlemsprofil frem, når man søger på medlemsnavnet. :eek:

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ja SMO. Jeg måtte ændre mit alias fra Å til Aa af samme grund. Og jeg som hader Aa, når vi har et flot unikt bogstav, som ingen andre lande har. Æv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja SMO. Jeg måtte ændre mit alias fra Å til Aa af samme grund. Og jeg som hader Aa, når vi har et flot unikt bogstav, som ingen andre lande har. Æv.

Ingen andre?

Anser du Norge og Sverige for en del af Danmark?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det gør jeg også. Kan det ha' noget at gøre med, at der indgår specielle danske bogstaver  æ,ø eller å i vedkommendes handle?

 

Der kommer nemlig heller ingen medlemsprofil frem, når man søger på medlemsnavnet. :eek:

 

Mvh

smo

 

Godt tænkt, smo...!

 

Det var netop et handle med et af disse 3 bogstaver i, jeg ikke ku sende min PM til :-P

 

Vh./TH

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Ingen andre?

Anser du Norge og Sverige for en del af Danmark?

Nå ja, du har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør jeg også. Kan det ha' noget at gøre med, at der indgår specielle danske bogstaver  æ,ø eller å i vedkommendes handle?

 

Der kommer nemlig heller ingen medlemsprofil frem, når man søger på medlemsnavnet. :eek:

 

Mvh

smo

 

Hej Admin,

 

Jeg synes, at dette er/kan blive et seriøst problem, at det er umuligt at komme i kontakt med enkelte EG-brugere på PM fordi de har 'nordiske' bogstaver i deres handle.

 

Hvis dette er svært at klare rent teknisk/programmeringsmæssigt mener jeg, at du bør opfordre disse medlemmer til at ændre deres handle til noget, som systemmæssigt kan klares Det er møgfrustrende at skrive en pm og så få den fejlmeddelse, som er omtalt ovenfor i flere indlæg.

 

Den 'lette' og måske bedste løsning er nok at blokere for æ. ø og å  i forbindelse med oprettelse af handles fremover og samtidig at konvertere æ til ae, ø til oe og å til aa rent systemmæssigt i allerede oprettede handles.

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Tak til jer der har skrevet om dette, nu ved jeg hvorfor jeg ikke kan skrive pm til en bestemt profil.

God Jul til alle :)

Knus Pia

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har også haft lidt problemer med at skrive til en bestemt profil, som endda har oprettet sig 2 gange? - men troede det var fordi det var en nyoprettet profil.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne måske også tænkes, at modtageren har slået PB-funktionen fra? Det havde jeg selv i mit første halve år herinde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kunne måske også tænkes, at modtageren har slået PB-funktionen fra? Det havde jeg selv i mit første halve år herinde.

 

Tror du virkelig selv på det? Og i øvrigt skal man ikke aktivt slå den fra? Jeg mindes i hvert tilfælde ikke at have slået den funktion til på noget tidspunkt.

 

I øvrigt hvis man slår PB funktionen fra, vil det så ikke fremgå at afsenderen er blokeret? eller måske rettere at modtageren afviser at modtage PB'er?

 

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror du virkelig selv på det? Og i øvrigt skal man ikke aktivt slå den fra? Jeg mindes i hvert tilfælde ikke at have slået den funktion til på noget tidspunkt.

 

I øvrigt hvis man slår PB funktionen fra, vil det så ikke fremgå at afsenderen er blokeret? eller måske rettere at modtageren afviser at modtage PB'er?

 

 

Mvh

smo

 

Ja, det tror jeg faktisk på. Ellers havde jeg nok ikke turdet skrive det :mrgreen:.

 

Du kan dog have ret så langt, at vi jo for nylig har skiftet system.

I det gamle system, altså det, der var der ved EroGuides fødsel i januar 2012, kunne man sagtens selv slå systemet fra og til, hvis man følt sig spammet.

 

Og samme mulighed/funktion eksisterer med det nyligt indførte system, ved jeg ikke. Jeg anfører kun muligheden. Måske Admin kan kaste lidt lys over tingene?

 

Ellers må du have en god restjul og et godt nytår herfra

 

BX

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...