Hop til indhold

Maprang i Løkken

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/366999 Hurtig og nem aftale på sms med adresse og det hele, selvom jeg bruger taletidskort. 45 minutter full pack til den sædvanlige pris. Stedet er et sommerhusområde i Nr. Rubjerg udenfor Løkken - så rimelig diskret og man skal parkere bag huset. Jeg blev modtaget af en meget sød pige medio, måske ultimo 30erne. Hun var ikke fed og pænt store bryster uden silikone. Der blev afregnet og af med tøjet. Hun gav ok massage i den blide ende. Et kvarters tid på maven og hun begyndte at køre bryster og fisse henover, hvorefter hun spurgte, om jeg havde lyst til at vende om. Så pyt da… Masser af slide med bryster og fisse og hun spurgte, om jeg havde lyst til at få suttet pik. Så pyt da… Hun suttede eminent og slugte uden at kny. Kunne høre, hun sank 3 gange - jeg havde også gået en hel weekend uden noget, så hun kunne godt springe frokosten over. Ud og skylle mund og hun masserede videre - benene, nakke og lidt nossemassage. Alt i alt en ok omgang til prisen, selvom jeg godt ville have slikket fisse og mærket den. Men det var måske min egen fejl, for jeg spurgte ikke og fyrede den som skrevet af i munden på hende. Hun sagde, at hun nok kun var der 3 dage mere, så det er med at komme afsted. Der var også andre i sommerhuset, men det gjorde ikke noget, da man ikke kunne høre eller se dem.

Redigeret af Titommeren

Skrevet
  • Author
Lexeren skrev, for 8 timer siden:

Hvad er sædvanlig pris? 

9 ud af 10 thaier siger 1.000 for 30 min, 1.200 for 45 min. og 1.500 for 60 min. for fuld pakke….

Redigeret af Titommeren

Skrevet
Titommeren skrev, for 4 timer siden:

9 ud af 10 thaier siger 1.000 for 30 min, 1.200 for 45 min. og 1.500 for 60 min. for fuld pakke….

Ok. Tak for svar

Skrevet

Hej buster50

Må jeg spørge hvorfor du synes hun er ringe?

Skrevet
Buster50 skrev, for 5 timer siden:

Hun er piv ringe

Du plejer da ellers altid at være så positiv i dine indlæg ? 

Skrevet

Har besøgt hende. Eller er faktisk i tvivl for jeg er ikke sikker på det er hende på billederne jeg var hos.

Hun havde i hvertfald ikke de kæmpe bryster der.

Dvs de havde været store og fyldige engang tror jeg.

Nu hev tyngdekraften gevaldigt i dem.

Men jeg fik da fyret kanonen af uanset...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.