Hop til indhold

Er der nogen, der har besøgt "Mia tantra 22 yo masseuse"?

Featured Replies

Skrevet

Synes hende her ser helt utrolig indbydende ud.  Hun har lige været i Vejle og nu (desværre) i Randers. 

Men er der nogen herinde, der har erfaringer med hende?

Der kommer i hvert fald ikke noget frem i søgningen. 

https://annoncelight.dk/showad/369711

Skrevet

Hun ser dæleme dejlig ud, men de der babser, de har aldrig været en D-skål!

Skrevet

Ikke endnu - hun er jo lige landet, men tror nu at det kan blive godt. Overvejer et besøg en af dagene for hun er sgu lækker.

Skrevet

Dejlige piger fra Polen i Randers lige nu, som jeg tænker er selvstændige GP’ere og som bestemt skal besøges en af dagene:

Fiona som jeg har besøgt og anmeldt:

https://annoncelight.dk/showad/369728

samt Mia

https://annoncelight.dk/showad/369711

og Natalia

https://annoncelight.dk/showad/366046

En skam at der ikke er så mange Randers brugere her på dette forum, så det kan være lidt svært at holde en anmeldelse op mod pigen forinden besøg. 

Skrevet
Fedtøre skrev, for 7 timer siden:

Hun ser dæleme dejlig ud, men de der babser, de har aldrig været en D-skål!

Det må d og ikke D, men dejlig ser hun ud uanset stort eller lille d

Redigeret af stein

Skrevet

Er der nogen af jer som har besøgt hende?

Hvordan var jeres oplevelse? 

Skrevet

Stadig ingen som har besøgt hende? Hun ser meget godt ud på de billeder, men jeg er nysgerrigt om oplevelsen er som beskrevet i annoncen. ^_^

• 5 weeks later...
Skrevet

Med så flotte billeder må nogen næsten have besøgt hende. 

Skrevet

Jeg har besøgt hende dengang hun var i Aarhus. Hun er sød og flink og Lingam massagen var ok nok- men selvom jeg fik massagen med mutual touch syntes jeg at noget manglede.  Det var som om at bestille en massage hos en massør -men med fokus på Lingam. Ingen kys og ingen B2B- i hvert fald den gang- måske fordi jeg lå på en massagebriks.

Redigeret af Le courvoisier

Skrevet

Virker mærkeligt med manglende B2B.

Fortstår jeg det rigtigt, at masagen ikke var pirrende? Var hun berøringsvenlig?

Skrevet
Graphite skrev, for 47 minutter siden:

Virker mærkeligt med manglende B2B.

Fortstår jeg det rigtigt, at masagen ikke var pirrende? Var hun berøringsvenlig?

B2B er svært i den massagebriks- det er ikke særlig plads for to personer. Hun var berøringsvenlig men kun til en vis omfang. 

Redigeret af Le courvoisier

• 1 month later...
Skrevet

Jeg har lige spild 1200kr hos Mia, 1000kr til 45 min og 200kr til “touching” ( don’t touch my pussy) hun har sagt.

45 min blivet væk og jeg kunne ikke afslutte 

Skrevet

Er hun stadig i Kolding?

Er stedet diskret?

Foregår seancen på en massagebriks?

Nogle massører, ønsker måske ikke ligefrem at få finger/fingre.

Men derfor kunne en fræk og orgasme givende tunge, nogen gange bryde isen - men hvis Mias understel er totalt forbudt område, så er det jo reglen, der.

Nu er vi jo alle meget forskellige, men det er desværre de færreste massører, der giver mig udløsning, men igen kommer an på især både mig selv, og massøren/gp'en, lokationen osv. osv.

Tak for indspark, Jonjon

Skrevet
Jonjon skrev, for 1 time siden:

Jeg har lige spild 1200kr hos Mia, 1000kr til 45 min og 200kr til “touching” ( don’t touch my pussy) hun har sagt.

45 min blivet væk og jeg kunne ikke afslutte 

Enig- jeg synes også at der var spild af penge- med mutual touch men “Don’t touch me here, don’t touch me there” 

Skrevet

Det var spild af tid og penge.

Jeg venter på Kaya,hun har ingen berøringsangst...

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.