Hop til indhold
Buck

♥️LOVELY NATHALIE ♥️EROTIC PLEASURES ♠️ROLEPLAY♠️

Recommended Posts

Besøgte denne dejlige kvinde i dag (https://annoncelight.dk/showad/324765). Billederne på annoncen er hende, dog ser hun faktisk pænere ud i person (måske dårlig billedekvalitet?) Anyways, vi aftalte superfransk med cof og balls-licking til 800kr. Mødte op på adressen (velkendte sted SexyLara/SexyCristal også boede sidste gang). Hun var iført rørt/lyserødt halvt-gennemsigtigt undertøj og vi fik snakket lidt inden vi gik igang.

Pengene skiftede hænder, en hurtig skyller før agten gik igang. Agten startede med lidt kærtegn , følte hendes bløde og fyldige bryster, lagde mig ned på sengekanten og det var her jeg havde fortrudt at jeg ikke havde bestilt længere tid med hende. Hun forkælede min tissemand til max, skiftede imellem tittyfuck, balls-licking og fuld blow. Dette fortsatte i 10 minutter, derefter måtte jeg overgive mig og hun fik en kæmpe ladning over hendes ansigt. Hun havde et frækt smil på læben og uden tvivl overrasket over mængden af sæd der blev affyret.

Vi fik snakket lidt mere, imens jeg fik pulsen ned og taget tøj på. Hun bliver i Odense indtil Fredag hvor hun tager videre mod Bording.

Pigen: 8/10: det er hende på billederne. Måske lidt mere buttet men ikke for meget.

Stedet: 9/10: Stedet er diskret, moderat trafik og fodgængere. 

Gentagelse: Helt klart, jeg har fortrudt at jeg ikke havde bestilt mere tid med hende. Men helt klart besøge hende igen inden hun tager afsted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Darwin65 skrev, for 5 minutter siden:

Hej Buck,
 

Adressen vil det være på et hjørne i Skibhuskvarteret? 
 

Skriv til hende og få lavet en aftale, så sender hun adressen med samme. Det gjorde hun da vi fik en aftale på plads. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er helt med på, at vi ikke oplyser eksakte adresser. Ville blot spørge til bydelen. Logistik kan af og til have betydning. 
 

Hav en god dag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...