Hop til indhold

Recommended Posts

estat92 skrev, for 17 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/367044

Hej ALLE.

Er der nogen der har hos hende her?

 

Næe det har jeg ikke, og med den indledning i hendes annonce, så henvender den sig ikke lige til mig 

 

Katja Dk  Til den kræsne forretning mand direktør den veltrimmet fyr sporty type du bliver ikke skuffet kræver i sender et Foto tænder for vildt på en mand i jakkesæt du bliver ikke skuffet jeg vil have kvalitet det for du også

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun kan også findes på scor. På det vestlige af Fyn. Ældre end det, hun angiver på annonce her. Alt for mange krav i hendes profil. Sjældent man selv kan leve op til det, I øvrigt. Så hun er ikke nem at tilfredsstille. Har kommunikeret lidt med hende og vurderer hun er reel nok. Men her2000 for en time med en 50+ = nej tak! Har indtryk af, at hun har lidt dyre vaner, så det kan hun godt nok selv betale for

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ligesom der er mænd, som tænder på at skrive med en glædespige, men rent faktisk ikke har modet til/intentionen om at mødes IRL, er det omvendte formentlig også tilfældet.

Altså at der i bund og grund er tale om en kvinde, som får et kick ud af at få bekræftet, at der mænd, som er villige til at betale for et møde med hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...