Hop til indhold

Recommended Posts

Hvilken dejlig oplevelse med Celina. Hun hedder også Apple, og det kan hun ikke skjule, har tatoo med æble og tekst "Apple ..." over den ene af hendes naturlige bryster. Er man til slim piger eller kraftige thai piger så skal i ikke vælge Celina. Hun ligger lige midt imellem tæt på etotisk buttet. Lejligheden er super flot, ren og lækker rum og massagebord. På niveau med Sky i Vejle. Havde en vidunderlig time og har aldrig kneppet så meget som vi gjorde. Hendes blow ligger helt i top..wow wow, Pussy slide var meget frækt, og hvis jeg ikke havde trukket mig, tror jeg at min stive var gledet dybt op i hende uden kondom.. hun smilede sødt da jeg trak mig ..:wub:.. Massage nåede vi aldrig, hvilket sjældent sker, da hun styrede min climax til kort før hyrdetimen var slut..Dejligt at prøve.:P 

Hendes glatbarberede elsker at blive slikket og var meget våd og velsmagende..hmmm. Jeg spurgte hvor jeg skulle sprøjte.. hun smilede fræk og sagde inside me...kom med et brag og godt kondomet holdt til det...næste gang skal have ladningen i munden... tror ikke hun er bange for sperm...

Slutteligt skal det nævnes at jeg virkeligt fik braget min selvtillid til skyhøje højder... fik hende i climax flere gange og da vi til sidst lagde tæt sammen .. så jeg noget som jeg sjældent ser.. Celina havde totalt våde tilfredsstillende øjne, og da jeg spurgte om hun havde nydt vores vidunderlige morgen sex... nikkede hun smilede og nærmest græd af hvad jeg antog tilfredsstillelse. Det kan umuligt være fake .

Meget sød pige, selvom jeg er til mere slim piger... men med sådan oplevelse, så kommer jeg igen...

God dag derude.

https://annoncelight.dk/showad/359123

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har selv haft fornøjelsen af hende 3-4 gange da hun var i Lunde nord for Odense.....

Og nej spermforskrækket er hun besstemt ikke ;-) 

Ville rigtig gerne besøge hende igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MogensJ

Jeg besøgte hende sidste år, da hun var samme sted som Anna i Vejle. Virkelig et godt knald og sød pige. Kunne godt finde på st besøge hende igen, hvis hun nemmere at mødes med end nuværende få dage/timer i ugen.

Tror hun er med på det meste udover analsex.

Redigeret af MogensJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...