Hop til indhold
Cords

Historien om den utrolig lækre pige ved Haslev

Recommended Posts

Ikke fordi det betyder alverden for mig, men hvorfor pokker blev jeg bannet fra den tråd?

Endnu en af de uforståelige ting der laves på eroguide?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man begynder at søge for nidkært på private oplysninger om glædespigerne, reagerer Eroguide hurtigt og det synes jeg er helt iorden eller hvis man laver utilbørlig bashing på Eroguides aktive læsere, ja så er det en anden grund.

Om det er det du har været ude for, skal jeg ikke kunne sige. 

Redigeret af BGI
stavekontrol

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 58 minutter siden:

Ikke fordi det betyder alverden for mig, men hvorfor pokker blev jeg bannet fra den tråd?

Endnu en af de uforståelige ting der laves på eroguide?

Tænker det måske er en fejl?  Du skrev jo bare at det var hurtigt svaret af hende på en anmeldelse af nyoprettet bruger.  Og med god grund. For både TS og pigen er blevet bannet for falsk anmeldelse.

Måske det var fordi du ikke brugte "rapporter" knappen, og valget at skrive det i stedet... Who knows.  Men du fik ret ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 56 minutter siden:

Ikke fordi det betyder alverden for mig, men hvorfor pokker blev jeg bannet fra den tråd?

Endnu en af de uforståelige ting der laves på eroguide?

Uden at videt om det er dét der får dig banned, kommenterer du på hvor hurtigt pigen reagerer på den gode anmeldelse. Det virker som om du mistænker urent trav mht forbindelsen mellem anmelder og pigen. I stedet for at kommentere på dette skal du jo anmelde til moderationen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Cords skrev, for 6 timer siden:

Endnu en af de uforståelige ting der laves på eroguide?

Måske bliver det mindre uforståeligt for dig, hvis du genlæser sidens retningslinjer, som du jo selv har accepteret ved tilmelding.

Du kan med fordel fokusere på pkt. 3.7, hvis du ikke orker at læse dem alle.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Otte skrev, for 23 timer siden:

Det var da en ynkelig måde at reagere på, men det siger jo en del

Fuldstændig enig, nogle er ikke deres ansvar voksent

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg aner ikke hvilken anmeldelse I taler om, men... :D 
Det er altså ofte sådan at når nogen har skrevet en anmeldelse, så skriver de en sms at de har skrevet. Hvis ikke de selv gør, så er der andre af ens faste gæster og/eller kolleger der gør det. Ja, og så skal man godtnok være rigtigt meget på vej i netto efter toiletpapir fordi en af ens elskede derhjemme har racer-mave, for ikke lige at gå ind at se hvad der er skrevet... vil jeg mene ;) 
Er man ovenikøbet tagget med sit EG brugernavn, så får man jo også et pling hvis man har "default settings" for dette her på Eroguide og man er online. Så det er vel ikke super sært eller årsag til mistanke om fusk, snyd og humbug i sig selv hvis en anmeldt sexarbejder reagerer hurtigt på en anmeldelse, vil jeg mene. 
Men ja... det ville være fantastisk for både falske og ikke-falske anmeldelser hvis folk ville anmelde i stedet for at kommentere om "random shit" der blot er mistanker eller "godt du havde en fest - jeg har aldrig besøgt hende og kommer aldrig til det fordi hun har for store ører" eller lign. 
Jeg synes faktisk det lader til at moderatorerne har rimeligt godt styr på at checke om folk laver Mr. Beans julekort-finte eller ej og skriver til og om sig selv. Altså hvis der trykkes på Rapportér indlæg knappen af en og måske især hvis der er flere der gør det. Alle de gange nogen har gjort det med anmeldelser af mine div. profiler, har de i hvert fald handlet hurtigt og "frikendt" mig. Sikkert også nogle gange hvor jeg slet ikke har opdaget det, gætter jeg på. 
Det er mit indtryk at det er mere destruktivt at anklage eller antyde om falsk reklame/anmeldelse i en ægte anmeldelse fra en ny bruger end det er at nogen får lidt ufortjent ros af sig selv i ny og næ. Men det er naturligvis blot en holdning mere end det er viden :wub: 

Kan det ha' været forårsfornemmelser? 
Gad vide hvad der ville ske hvis jeg skrev en anmeldelse af hvordan jeg oplevede det når jeg har sex med mig selv og putter 100 euro i sparebøssen? :D 
Jeg ved at @JenniferRomantica der vandt en halv time med sig selv hele TO gange til en Fredagsbar i hvert fald ville ha' en mindre flok EG-brugere der ville kunne bekræfte at det i hvert fald potentielt havde fundet sted, og delvist kunne verificere :lol:

Fis til side... jeg er fan af rapport-knappen især i anmeldelser <3 

Redigeret af Eva Nadine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Eva Nadine skrev, for 49 minutter siden:

hvis der trykkes på Rapportér indlæg knappen......

Fis til side... jeg er fan af rapport-knappen især i anmeldelser <3 

Den virker åbenbart ikke......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...