Hop til indhold

TantraQ

Featured Replies

• 1 month later...
Skrevet
Stenbuk50 skrev, den 23.4.2023 at 09:54:

Er der nogen der har prøvet TantraQ i Aalborg https://annoncelight.dk/showad/356707

Jeg har besøgt TantraQ og fik en rigtig god behandling. Meget frækt og lækkert uden direkte sex. Hun holder til i et boligkvarter og naboerne kan se, når du går hen til huset. Jeg regner med at skulle et smut afsted igen. Det var rigtig godt og jeg fik en kongespiller og masser af fræk berøring…

• 7 months later...
Skrevet

Er der nogle der ved om hun er stoppet? Har haft et par dejlige besøg ved hende, men annoncen er væk nu:(

• 1 month later...
Skrevet

Hun stjæler dine dankort oplysninger mens du er i bad …… !!!!!!!!

• 10 months later...
  • 1 year later...
Skrevet

Kan kun anbefale hende Hun er virkelig seriøs lokalerne er meget rene og flotte der er parkering lige uden for døren 4 skridt så meget diskret. Jeg fik den vildeste udløsning.

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.