Hop til indhold

Tønder og omegn

Featured Replies

Skrevet

Er der virkelig ingen gode huse, i nærheden af Tønder, der er værd at besøge? 

Jeg er ny i det her univers 

Skrevet
Jesper1982 skrev, for 10 timer siden:

Jeg er ny i det her univers 

Velkommen til @Jesper1982.

Uanset hvor og hvad man søger er der en del fodarbejde, der skal gøres.

Min første tilgang, når jeg leder i en ny by er følgende:

I dette forum søger jeg i øverste søgefelt, hvor der står "søg på forum". Indtast dine søgeord her. Klik gerne på "flere søgeindstillinger" og begræns din søgning med for eksempel sidst opdateret den sidste måned.

Hvis du søger på opdaterede indlæg inden for den sidste måned med ordet Tønder, finder du kun 1 indlæg i forum "Thai".

Allerede her bliver det svært.

Så ville jeg her udvide i tid og se læse nogle af de ældre tråde og klikke på diverse links og se om de stadigvæk er aktive. De sider der henvises til i diverse tråde vil jeg også foretage nogle søgninger i og så gå tilbage til dette forum og se om der er nogle beskrivelser. Her bliver det også svært for det er ikke alle der lægger annonceID ind i annoncerne, så der skal man søge på nøgleord og navne fra annonce og de skifter hele tiden.

Endelig et sidste godt råd: Når du søger efter noget så vær specifik om hvad du mener. "Et godt hus" og "værd at besøge" kan man ikke rigtigt bruge til noget, da det er subjektivt.

Skriv for eksempel i overskriften af din efterlysning:"Tønder, Slank brunette", "Tønder, stor barm 40+, GFE" eller hvad du nu præcist er på jagt efter . så er det lettere for andre at hjælpe.

Når du så har fundet et sted du har besøgt kan du altid skrive en anmeldelse med en lige så specific overskrift, hvor du fortæller alle hvorfor du havde en god/dårlig oplevelse - så den næste der søger i Tønder får hjælp i deres søgning.

God jagt.

Redigeret af Harran

• 2 years later...

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.