Hop til indhold
SexyPaula

Unikt gangbang på Frederiksberg 28 april - to frækkes tøzer (+bonus fluffer babe!) og 3 timers bonanza!

Recommended Posts

Vi er tre frække piger der har drømt om at holde et fælles gang bang i lang tid. Og nu sker det!!! Jubiiiiii 

Vi er:
Paula - Jeg er 33 år, brun hud, jeg er 168/68 med store naturlige 90G bryster.-..kæmpe kryllet hår.....stor dejlig røv....store brune øjne...og en meget fræk sulten fisse! Jeg har en masse flotte tusser...og drømmer om flere...jeg træner en del...og er fit

Jeg elsker hård stiv pik!! Og jeg looove cum!!! Jeg vil bruge mine kæmpe bryster til at forføre din pik til at underkaste sig...! og hvis du kan slikke fisse godt, vil jeg elske det.

Min fisse er altid våd, da jeg er det meste af tiden HORNY AS FUCK!

Sylvia: 34 og 100% sperm diva på 176/65 med store D-skåle og en lækker slank krop - jeg vil være iklædt lækkert fetish sæt så din pik stritter og drypper presperm...jeg elsker pik i alle huller....mums .
Jeg er ret vild med sex, jo mere jo bedre mest til det vi kalder den almindelige slags, men med en god snert af at være lidt Kinky også. Giver et fantastisk blowjob ( har jeg fået at vide ) vådt saftigt og dejligt og tilbyder gag og deep også. Selv kan jeg også rigtig godt lide at få slikket min fisse og leget med. Min frække numse vil også gerne slikkes, og have lidt klaps.

Min fisse bliver hurtig våd og kåd og klar til din pik vi kan kneppe i de stillinger du ønsker, og det kan være blidt som hårdt. Jeg kan både være en blid gfe pige, men også en en der kan noget verbalt dirty talk.Jeg tilbyder sex med eller uden kondom. Er selvfølgelig nytestet, og ønsker du sex uden kondom, så er du også sygdomsfri. oral til dig, er som udgangspunkt uden kondom.
p.s jeg kommer fra Italien så jeg taler ikke sååååå godt dansk....


Camilla og hendes kæreste vil også deltage men som udgangspunkt kun med liveshow. Camilla vil også lege med de andre piger og måske slikke sperm op og spermkysse med dem......Det kan være hun får lov til at slikke fremmed pik også....hun elsker nemlig at slikke pik....og sluge sperm....som dem af jer der har prøvet hendes Glory hole ved....hihih

Når der er mindre end 4 mænd tilbage afslutter vi 15 min senere...når i kun er 3 er det ikke helt et Gangbang mere.....

Setup:

Paula og Sylvia servicerer med alle deres huller - dvs du må kneppe dem i fissen - munden og røven! De elsker begge DP og gagging og fisseslik.....du må kneppe dem uden kondom i alle huller HVIS du er HELT clean....ellers er der kondomer du kan bruge.....

Sted: Vodroffsvej Frederiksberg - super lækkert sted med stor kneppe seng med spejlloft!

Du er:
Pæn, ren og velsoigneret med korte negle, og dejlig frisk mund. Har du lyst til at kysse, så er din mund ren og hel, og lugter ikke af tobak. Har den fornødne respekt og pli for os kvinder, men er fræk alligevel.

Plan for GB:
Ankomst for alle 15:45-1610 - du kan tage et bad - hvis du ikke kommer ren og fin

Pris: 1500 kr 

første runde starter 16:10-1715 (kræver i er mange ellers holder vi en pause når alle er tømt....griner.....)

Pause 1715-1730 - der er sodavand og snacks

Anden runde 17:30-1845

Afslutning  - 18:45-19:00 bad og kindkys

Du melder dig til ved at sende en mail med alder og navn ....der opkræver intet depositum og til dem af jer der allerede har betalt de 300 kr - så trækkes de fra 

Max 20 deltagere!

https://www.eroguide.dk/forum/topic/167295-lyder-måske-for-godt-til-at-være-sandt/?tab=comments#comment-1499377

husk at Camilla holder Blowbang den 2 maj.....
https://annoncelight.dk/showad/368599

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var med i dag og det var et "hårdt" program. Mange mennesker i det lidt for lille rum (måske det andet sted på Nyelandsvej er bedre? Der er vist lidt mere plads. Jeg kunne ikke helt tælle hvor mange, men det var måske lidt over 20 men ikke helt de 30, der var max. Jeg kan se der står max 20 her, men jeg tror det blev ændret på Annoncelight til 30?

Der var gang i den, da jeg kom, selvom jeg kom 5 minutter før "første runde". Ellers passer teksten meget godt, bortset fra at Camilla virkelig brugte meget tid på at sutte pikke - jeg så hende ikke slikke Paula eller Vicky rene, men jeg er ligeglad. Hun var til gengæld en præmiesutter, der forstår det vigtige i at sutte efter. En af gangene fik hun lidt meget i ansigtet og da hun havde suttet den heldige pik helt færdig gik hun videre til næste med sperm i ansigtet, der dryppede. Jeg ærgrede mig over ikke at kunne give hende noget. Det var også frækt, at hendes kæreste gav hende fingre, tunge og dildo i begge de nederste huller, så hun kom godt op at køre. Hun havde også mange humoristiske kommentarer - perfekt tøs til opgaven. Sutter godt og dybt.

Jeg tog en tur med Paula i gyngen. Først i fissen, så skubbede hun mig lidt ud og lagde an til at blive taget i røven, så det gjorde jeg (man er vel gentleman). Det var dog hurtigt overstået da jeg sprøjtede fordi det var godt. Indimellem fik jeg lidt sutter af alle tre på skift. Der var nogle andre gæster, der fik dobbeltsutter af Paula og Christina. Jeg fik også taget Christina et par gange, først stående på gulv bagfra og senere med hende på ryggen på sengen. Det gav en dyb og god indsprøjtning med hendes ben bukket helt op. 

Der var også en del action mellem Paula og Christina. Til sidst var de fleste gæster sevet, og Christina havde kastet håndklædet i ringen. Hun satte sig mellem mig og en anden gæst og kommenterede at jeg kneppede "romantic" og ham den anden "like a drill" - hun kunne lide begge dele. Jeg fik lidt mere sjov med Camilla og Paula, men havde ikke flere skud at skyde af.

Jeg vil tro den yngste deltager var i 20'erne og den ældste nok over 70. En gæst havde mundbind på, jeg ved ikke om det handlede om hygiejne eller anonymitet, men det var da en god ide, hvis man ikke vil genkendes eller er lidt genert.

Ikke mindst til prisen var det et virkelig godt arrangement, bortset fra det lidt for lille lokale. Det var ret varmt efter den første 1½ time og det kunne indimellem være lidt trangt at bevæge sig rundt mellem mange nøgne mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...