Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lige læst dette på FB. Se billede. Det må vi alle lige huske hvis der skal være go sex. 
Rigeligt sirenerne hyler udenfor. 

BB71D9F9-5E29-4703-A487-00BDA476EFA2.jpeg

Skrevet

Nødalarm-notifikation kan slås fra på mobilen, både på Android og iOS.

Skrevet
Buck skrev, 1 time siden:

Nødalarm-notifikation kan slås fra på mobilen, både på Android og iOS.

Ok ved kun hvad jeg læste, skal lige ha fundet ud af hvor i min telefon det slås fra så. Bor et sted hvor vi sagtens kan høre luftalarmen. Så uanset for mig ingen grund til det sker via mobil. 

Redigeret af SweetMilf6630

Skrevet

Er måske lidt gammeldags, men kunne da ikke drømme om, at have en tændt mobil med ind til pige besøg.

Men har pigen sin telefon tændt, er vi lige vidt hvad angår 3. Maj.:)

Skrevet
sweetstone skrev, for 1 time siden:

Er måske lidt gammeldags, men kunne da ikke drømme om, at have en tændt mobil med ind til pige besøg.

Men har pigen sin telefon tændt, er vi lige vidt hvad angår 3. Maj.:)

Hos mig har mange tlf med ind og bruger lydløs, som jo så ikke er nok den dag. 

Jeg bruger normalt min som “timer” hvor en alarm bipper på laveste lydstyrke når tiden er slut. Alarmen virker selv om resten af telefonen er lydløs, så vi ikke bliver forstyret af beskeder og opkald.

Men den må så være helt slukket i det tidsrum. For ved ikke hvor højt den luftalarm advarsel lyder og det er også 3 gange. 

Skrevet

problemet er vel ikke støre end man ikke har kunder kl 1200 eller besøger pigerne kl 1200. problemet er jo hurtig overstået

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.