Hop til indhold

Dominant date / Miss Styx

Featured Replies

Skrevet

Hun er ny for mig, men selvom jeg elsker kvælning, ydmygelse og moderat smerte osv., er hun nok ikke noget for mig. Ydmygelse uden sex minder for meget om et ægteskab.:(

Skrevet
henlan skrev, den 21.4.2023 at 19:33:

Hun er ny for mig, men selvom jeg elsker kvælning, ydmygelse og moderat smerte osv., er hun nok ikke noget for mig. Ydmygelse uden sex minder for meget om et ægteskab.:(

Hehe, god pointe med ydmygelsen!

• 1 year later...
Skrevet
lpoh skrev, den 25.4.2023 at 09:02:

Hehe, god pointe med ydmygelsen!

Er der ingen der har besøgt hinde eller været i kontakt med hinde ??

• 7 months later...
Skrevet

Ja, Miss Styx er fantastisk. Jeg har haft forskellige sessions med hende. Hun er altid meget nærværende og forførende. Jeg kan ikke få hende ud af hovedet igen. Den bedste impact play session vi havde, var en meget sanselig oplevelse. Jeg blev bundet til hendes briks. Fik bind for øjnene...Og pirret og tirret så du ikke drømmer om det. Selvfølgelig var der safeword, men hun er så god til at læse mig, at det ikke er nødvendigt at bruge. Grænserne er blevet flyttet. Hun ved 100% hvad hun laver og 100% hvor hun har mig. Jeg følte mig meget hjælpeløs, og i hendes magt. Jeg kunne jo ikke gøre noget, fordi at jeg var bundet. Det er som om der er kærlighed en den smerte hun påfører. Hun er god til at mindfucke. Intensiteten blev gradvist skruet op, men ind i mellem kom der lige et ordentlig klask på briksen. Og man ligger der og gruer for det næste slag, med det in mente.

Jeg har også haft sessions ved andre dominaer, men det har ikke været en lige så god oplevelse. Også smerteleg, men der var simpelthen ikke samme feeling med det. Det var som om at det kærlige forsvandt. Jovist er det smerte, men jeg føler bare at Miss Styx har en unik evne til at læse mig i forhold til, hvad jeg har oplevet ved andre. Så jeg kommer helt sikkert igen. De varmeste anbefalinger herfra.

Skrevet

For mig er hun også fuldstændig ubekendte på trods af at jeg har besøgt dominaer i DK i mere end 30 år, ikke at jeg kender alle prof dominaer, men har trods alt fulgt med her, på smporten og BDSMforum den gang de eksisterede.

Når så en ny bruger som allerførste indlæg kommer med meget positivt anmeldelse, som sandsynligvis er sand, men det ligner grangiveligt bestillings arbejde.

Det vil være dejligt hvis andre som har besøgt Styx gennem de 20 år hun har været aktiv også ville give deres besyv med

• 2 weeks later...
Skrevet
sn57 skrev, den 21.3.2025 at 12:41:

For mig er hun også fuldstændig ubekendte på trods af at jeg har besøgt dominaer i DK i mere end 30 år, ikke at jeg kender alle prof dominaer, men har trods alt fulgt med her, på smporten og BDSMforum den gang de eksisterede.

Når så en ny bruger som allerførste indlæg kommer med meget positivt anmeldelse, som sandsynligvis er sand, men det ligner grangiveligt bestillings arbejde.

Det vil være dejligt hvis andre som har besøgt Styx gennem de 20 år hun har været aktiv også ville give deres besyv med

Nej det var bestemt ikke bestillings arbejde. Jeg viste mit skriv til Miss Styx, og Hun sagde, at det kunne jeg gøre bedre. Som en god slave, lystrer jeg selvfølgelig. Så der kommer lige et separat opslag. Det må du tilgengæld gerne kalde bestillings-arbejde :) 

Jeg faldt bare over opslaget, og ville byde ind med en af min oplevelser.

Skrevet

Jeg har været der.

Og jeg er enig med @slavebyheart

Hun er ikke som man forventer en professionel Domina, og er mere... high end domina.?

Jeg fik i den grad en følelse af afmagt og at miste kontrollen, samtidigt med jeg blive viklet ind i sensuelt velfærd.

Det er en meget anderledes og dyb oplevelse,  i forholde til den traditionelle professionel dominans. 

Jeg har ved andre dominaer oplevet kold modtagelse, lang venten i sessions ( sad 30 min i bur hos en, hvor jeg betalte for en fuld time). 

Jeg kan godt undvære at få en butt plug i røven af en domina der nærmest river røvhullet op fordi hun ikke ved hvad hun laver, til fordel for den nærhed og intensitet Miss - Styx tilbyder.

Dominas er også mere mental for mig. Og derfor er hun sensationel for mig.

Men det er jo en smags sag.

Vil I andre fortælle om jeres dominante sessions og oplevelser ? 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.