Hop til indhold
Jernet

Thail lady in Vejle best cocktail service

Recommended Posts

Jeg har besøgt hende i Vejle:

https://annoncelight.dk/showad/355093

Stedet er en helt almindelig lejlighed, ingen thai klinik over det, overhovedet. Ingen massagebriks, bare en almindelig seng. 

Det er pigen på billederne, ingen tvivl om det, men nogle år gamle, hun er lidt rundere nu, men ikke tyk eller fed. Hun er såmænd en ganske flot pige, med nogle, hjulpet, store dejlige bløde bryster. 

Massagen var ikke noget videre, mere oliesmørei, dog var hendes hænder dejlig varme. Jeg lå ikke særlig godt på den seng, der savnede jeg en ordentlig briks, også så hun bedre kunne komme til at massere. 

Sexdelen var heller ikke noget at råbe hurra for. Et pirrende blow, der var alt for kort, så hende ovenpå, beklagde sig over størrelsen på min pik. Missionær, ingen øjenkontakt eller indlevelse, kort doggstyle, og igen hun virkede ikke til det var så rart for hende, og hun smurte flere gange med glidecreme. Som afslutning prøvede hun at spille den af på mig, men jeg havde ikke længere gejsten, så sagde stop. 

I det hele taget ikke ikke meget ved, og spild af penge. 

Karakter ud af 10:

Stedet: 5, almindelig kedelig lejlighed, dog rent. 

Pigen: 6, flot, sød, men ikke megen indlevelse. 

Sex: 4. 

Massagen: 4

Gentagelse: 0

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...