Jernet 923 Skrevet 20. April, 2023 Jeg har besøgt hende i Vejle: https://annoncelight.dk/showad/355093 Stedet er en helt almindelig lejlighed, ingen thai klinik over det, overhovedet. Ingen massagebriks, bare en almindelig seng. Det er pigen på billederne, ingen tvivl om det, men nogle år gamle, hun er lidt rundere nu, men ikke tyk eller fed. Hun er såmænd en ganske flot pige, med nogle, hjulpet, store dejlige bløde bryster. Massagen var ikke noget videre, mere oliesmørei, dog var hendes hænder dejlig varme. Jeg lå ikke særlig godt på den seng, der savnede jeg en ordentlig briks, også så hun bedre kunne komme til at massere. Sexdelen var heller ikke noget at råbe hurra for. Et pirrende blow, der var alt for kort, så hende ovenpå, beklagde sig over størrelsen på min pik. Missionær, ingen øjenkontakt eller indlevelse, kort doggstyle, og igen hun virkede ikke til det var så rart for hende, og hun smurte flere gange med glidecreme. Som afslutning prøvede hun at spille den af på mig, men jeg havde ikke længere gejsten, så sagde stop. I det hele taget ikke ikke meget ved, og spild af penge. Karakter ud af 10: Stedet: 5, almindelig kedelig lejlighed, dog rent. Pigen: 6, flot, sød, men ikke megen indlevelse. Sex: 4. Massagen: 4 Gentagelse: 0 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg