Hop til indhold
larslarsen210

Fantastiske Blonde Melissa i Viby

Recommended Posts

Er lige kommet tilbage fra de nok bedste 30 minutter jeg har haft med en glædespige til dags dato ved denne skønhed: https://annoncelight.dk/showad/356730

Jeg havde læst nogle af de anmeldelser der er af hende, men havde næsten ikke turde tro på at hun var så fræk som de beskrev, men hold nu op, hun var frækkere endnu!

Lige fra jeg kommer ind af døren, bliver jeg mødt af en pige der bare oser af sex. Hun har et virkelig frækt blik og en attitude der bare skriger "Ta' Mig".

Uden at gå i detaljer med sexen, så er det en fantastisk blanding af hård og rå PSE, men dog også krydret dybe sensuelle kys, som jeg havd betalt ekstra for. Sindsygt ophidsende!

Og for lige at slå fast at hun ikke gør sit arbejde af nød, så bliver jeg ikke smidt på porten efter jeg er kommet, men istedet bliver der nusset, snakket og grint indtil tiden er gået. Absolut forfriskende.

Så ja, det var så min ret så positive anmeldelse af den blonde skønhed Melissa. Den er tydeligvis skrevet imens endorfinerne stadig smadrer igennem kroppen på mig, men hold nu op hun var dejlig. Chance for genbesøg = 100%

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...