sikkersex 61 Skrevet 20. April, 2023 Hun er tilbage , efter behandlign for anoreksi, nogen som har mødt hende nu, og kan sige hun ikke et et skelet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 20. April, 2023 tina ikke tina selvfølgeligt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
XCCX 17 Skrevet 20. April, 2023 Jeg tænker der menes Gina Jaqueline https://sugardaters.com/da/profile/nQzw3GvdWB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AgentLeman 826 Skrevet 20. April, 2023 XCCX skrev, for 7 minutter siden: Jeg tænker der menes Gina Jaqueline https://sugardaters.com/da/profile/nQzw3GvdWB ah okay så forstod jeg hvorfor der grines af sikkersex's kommentar hehe er hun også gp og har en profil ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martin Balschmidt 175 Skrevet 20. April, 2023 Jeg fik besøg af pigen og havde ekstrem god oplevelse med hende! Flot slank og petit - sød, smilende og virkelig dejlig. sød sex med ægte tungekys og et blow som kun en ægte engel kan give virkelig dejlig pige xxx https://annoncelight.dk/showad/339420 /M 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 20. April, 2023 Martin Balschmidt skrev, 1 time siden: Jeg fik besøg af pigen og havde ekstrem god oplevelse med hende! Flot slank og petit - sød, smilende og virkelig dejlig. sød sex med ægte tungekys og et blow som kun en ægte engel kan give virkelig dejlig pige xxx https://annoncelight.dk/showad/339420 /M det gjorde du så ikke, hun har aldrig været på annoncelight , og det link er væk iøvrigt hun er sugardater 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 20. April, 2023 sikkersex skrev, for 3 timer siden: tina ikke tina selvfølgeligt f stavekontrol gina selv men man bliver lidt underlig over at 2500 kan gøre det , ubegrænset tid og så mange gange man kan, Min rekord er 5 på to timer. Og så må vi jo se om en anoreksi sluger =?? Jeg er lidt mistænkelig, og får et tlf nr som på mobil pay tydeligt siger hendes navn, men nielsen til efternavn =??? men tar chancen jeg ved mere når weekenden er over men nogen som faktisk har oplysninger 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 20. April, 2023 hvis jeg skal være ærlig, og det kan ske, så tror jeg profilen er fake, og tar derfor også lidt let på det her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
just27fun 72 Skrevet 20. April, 2023 sikkersex skrev, 1 time siden: det gjorde du så ikke, hun har aldrig været på annoncelight , og det link er væk iøvrigt hun er sugardater Det har hun da. Hun var tilknyttet en adresse i Helsingør. Og var også på deres hjemmeside! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 21. April, 2023 (edited) just27fun skrev, for 8 timer siden: Det har hun da. Hun var tilknyttet en adresse i Helsingør. Og var også på deres hjemmeside! ok men det link var til ingenting og hun bor i kbh vest Redigeret 21. April, 2023 af sikkersex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GIANT COCK 1321 Skrevet 21. April, 2023 sikkersex skrev, for 11 timer siden: Og så må vi jo se om en anoreksi sluger =?? Det var sgu da en dybt usmagelig og afstumpet kommentar....slå lige hjernen til og tænk dig om, inden du rør det tastatur, tak 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 3114 Skrevet 21. April, 2023 (edited) GIANT COCK skrev, for 44 minutter siden: Det var sgu da en dybt usmagelig og afstumpet kommentar....slå lige hjernen til og tænk dig om, inden du rør det tastatur, tak Jeg havde også kommenteret på det usmagelige indlæg, men det holdt desværre ikke til moderators censurgrænse. Jeg håber at dit for lov til at stå. Redigeret 21. April, 2023 af AB455 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liverpool 872 Skrevet 30. April, 2023 Hi Hvad er jeres erfaring. Kan det betale sig med long time eller skal man begrænse sig til 1 h. med andre ord. Er hun en nymfo som elsker sex, eller er hun typen hvor 1-2 runder er rigeligt! Takker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg