nich1389 3 Skrevet 20. April, 2023 Pigen går under navnet Fiemussen01 på Snapchat. Hun sælger sex, sextapes og mere. Jeg var desværre så dum og betale for et sextape, jeg aldrig modtog. Da jeg blev hård og kontant, og bedte om at få mine penge tilbage, ellers ville hun blive meldt, blev jeg straks blokeret. Jeg bruge 2 dage, på at få hende til at sende sextapen, som jeg havde betalt for. Bare til jer der overvejer at købe af hende, lad være! Ren snyd og bedrag! s://annoncelight.dk/showad/369530 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
lille_peter 2553 Skrevet 20. April, 2023 Det kan ikke siges for ofte Forudbetaling = NEJ TAK 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DJX 800 Skrevet 20. April, 2023 Aldrig købe billeder og videoer, det er såååååå nemt at fuske med. Og aldrig betale forud. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pite 3300 Skrevet 21. April, 2023 nich1389 skrev, for 14 timer siden: Pigen går under navnet Fiemussen01 på Snapchat. Hun sælger sex, sextapes og mere. Jeg var desværre så dum og betale for et sextape, jeg aldrig modtog. Da jeg blev hård og kontant, og bedte om at få mine penge tilbage, ellers ville hun blive meldt, blev jeg straks blokeret. Jeg bruge 2 dage, på at få hende til at sende sextapen, som jeg havde betalt for. Bare til jer der overvejer at købe af hende, lad være! Ren snyd og bedrag! s://annoncelight.dk/showad/369530 https://annoncelight.dk/showad/369530 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg