Hop til indhold
Dinosdk69

Carrie - mansiongirls.dk

Recommended Posts

Vær hilset brødre!

Jeg havde booket en tid med hende via Deres gæstebog, og da jeg ringede på døren, blev jeg mødt af hende, med spørgsmålet: "Er der dig, der har booket tid", hvilket jeg jo kunne svare JA til. (Jeg havde nok svaret JA under alle omstændigheder, da jeg så hende. Hendes billeder svarer til virkeligheden!)

Jeg fik lov til at se menu'en, men jeg havde besluttet mig på forhånd til at det skulle være en halv time (uden nogen former for ekstra, som hurtigt løber op på stedet!)

Jeg havde på forhånd sikret mig, at der var frække kys i legen, men det var kun "tantekys" da det kom til stykket. Jeg insisterede ikke på andet for ikke at  ødelægge stemningen. Under en del af seancen, lå hun med lukkede øjne, og det fik mig til at tænke på, om hun var "et andet sted end jeg var". Men det virkede for mig, da jeg kiggede på hendes lukkede øjne, og hun åbnede dem, og stirrede mig direkte i øjnene, med det frækkeste blik, som om at hun bare havde ligget og nydt det :smile:

Den halve time gik lidt for hurtigt, men var med til at time det perfekt, og jeg er ikke bleg for at anbefale hende til andre. Måske kan man sige, at behandlingen var lidt professionel, men på den gode måde!

Den bedste anbefaling, som jeg kan give, er vel egentlig, at jeg godt kunne finde på at komme igen, selv om hun egentlig ikke er min type :smile:

Grunden til at hun ikke er min type, er, at hun er en stor (høj) pige, og jeg mere tænder på piger, der er mindre end jeg selv er, dvs. under 1,75m (det er vel en macho-ting :wink: ). Det er selvfølgelig ikke hendes skyld, men bunder mere i mine præferencer.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...