Hop til indhold

Recommended Posts

Guest sexes

Sød pige, det hende man møder, super dejlig lille krop helt naturlig, og med den mindste fisse jeg nogensinde har set, som også var pæn, ikke noget engelsk.

En anden pige på stedet som snakket engelsk, og tro mig hun var sgu mindre ca 150cm, og hun var lidt bossy, hvis man er til den type pige.

Redigeret af sexes

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes
hjlarsen skrev, for 34 minutter siden:

Mener du at hun ikke kan engelsk?

Hvor er det cirka henne i Århus

Hun snakker ikke engelsk

Tæt på Frederiksbjerg Stadion

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest sexes

Og så kysser hun også, med tunge, det må jeg hellere lige få med, ved der mange her som er vilde med det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 2 timer siden:

Sød pige, det hende man møder, super dejlig lille krop helt naturlig, og med den mindste fisse jeg nogensinde har set, som også var pæn, ikke noget engelsk.

En anden pige på stedet som snakket engelsk, og tro mig hun var sgu mindre ca 150cm, og hun var lidt bossy, hvis man er til den type pige.

Jeg har også besøgt Sarah- og der var anderledes men ret godt- jeg kan virkelig godt lide hende- man skulle snart lave en anmeldelse- Jeg er enig med dig hun er super stram Kæmpe pik kunne næsten  ikke være ind i hende -men det lykkedes alligevel- Hun er meget sød og bliver lækker tændt- Jeg er vild med denne sød pige :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sexes skrev, for 21 timer siden:

Kan du oplyse hvem den anden pige er?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...