Signor Cuoco 1876 Skrevet 20. April, 2023 Jeg var nået frem tre minutter i aftalt tid og stod nu foran hoveddøren til ejendomskomplekset. Til venstre var der et display, hvor jeg trykkede den aftalte dørkode. Det summede og knitrede. Så meldte en pigestemme sig: - Yes!!? - Hi, it's Signor. Can I come in? Latter. - I certainly hope so. It's up to you! 2 19 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 20. April, 2023 Man mindes Pippi Langstrømpes "Kom ind eller bliv derude, du bestemmer selv" 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AarhusianerPåAfveje 33 Skrevet 20. April, 2023 Høj, høj humorklasse.....-og selvtillid 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MisterMan Skrevet 20. April, 2023 Sjovt “Kom bare op” - beskeden fik jeg også et par gange. Fra en dansk GP jeg besøgte på hotel. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sanook 541 Skrevet 20. April, 2023 Signor Cuoco skrev, for 7 timer siden: Jeg var nået frem tre minutter i aftalt tid og stod nu foran hoveddøren til ejendomskomplekset. Til venstre var der et display, hvor jeg trykkede den aftalte dørkode. Det summede og knitrede. Så meldte en pigestemme sig: - Yes!!? - Hi, it's Signor. Can I come in? Latter. - I certainly hope so. It's up to you! - Et frækt gæt. Besøg hos skønne og kloge *** i Brønshøj 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Signor Cuoco 1876 Skrevet 20. April, 2023 sanook skrev, for 40 minutter siden: - Et frækt gæt. Besøg hos skønne og kloge *** i Brønshøj Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg