Hop til indhold
The Nick

Pianistinden - GFE Next level!

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/362135

Der var engang en…… hmmm nej, duer ikke! For enden af regnbuen finder man en… hmmm, nej heller ikke - Hvad så med “Der er mange der duer, men det er…. Ej det duer slet ikke… Nå, men det jeg egentligt forsøger at skrive er at i GP verdenen er I utroligt mange skønne lækre kvinder. Man kan læse mange anmeldelser  omkring den ene skønne GFE oplevelse efter den anden og tænke “Hende skal jeg besøge!!!” For mig, er desværre bare rigtigt langt mellem de GFE besøg hvor man bare tænker “wauw, der ramte jeg fandme jackpot”!

Sådan en fornemmelse sidder jeg med her til aften efter et besøg hos den underskønne @Pianistinden Selve optakten skulle jeg lige tage lidt tilløb til, da hun jo har en lidt mere “kompleks” proces ift. at få en aftale, men ud fra hendes lækre billeder og de andre gode anmeldelser, tænkte jeg, at hende måtte jeg bare besøge! Nå, men fik skrevet lidt om mig selv (som der skrevet står i hendes annonce) samt vedhæftet et billede. Så var det jo bare at vente og se om der var interesse i den anden ende - Det var der heldigvis:x  Efter et obligatorisk opkald, hvor vi snakkede om løst og fast, fik vi endeligt aftalt en dato hvor jeg skulle kigge forbi til hygge - Nu skulle tiden så bare gå, og ohh boy hvor gik den langsomt! Men endelig, en uges tid senere, kom dagen og jeg vendte snuden mod det fynske og som andre vist også har skrevet så er det virkeligt “u å æ land” Efter lidt trafikale udfordringer (læs: Traktorer og den obligatoriske myldretrafik på E20) nåede jeg endelig frem til destinationen! Rammerne var sat helt perfekt, med blå himmel, højt solskins og kolde medbragte bobler. Hver gang jeg skal mødes med en ny “elskerinde” så er forventningens glæde over “hvem der mon står i døren” kæmpe! Hvordan ser hun ud, og hvad syntes hun om mig, kommer vi til at klikke?? Jeg blev heldigvis på ingen måde skuffet - Der stod hun så, Pianistinden, høj, slank, og så fantastisk dejlig ud med hendes skønne smil. “Det her bliver godt” tænkte jeg! Efter lidt hyggelig snak på sofaen samt indtag af medbragte bobler, kunne jeg se på pianistindens øjne at “det var tid” Efter lidt skøøønt kysseri og ragen på hendes lækre krop, gik turen til soveværelset - ohhh boy jeg glædede mig!!

Om selve “akten” vil jeg ikke sige en masse andet end - Det var Hyggeligt, skøøønt, intenst, frækt, blidt, hårdt og vådt - Jeg elskede at smage hende, dufte hende og ikke hendes skønne lyde:x Opsummeret: Fantastisk dejligt!!

Bagefter lagde vi, filtret ind i hinanden, og snakkede - for mit vedkommende, lidt blown away, over dét jeg lige havde oplevet. Det føltes så rigtigt og dejligt - at være “lige der” og kunne nemt være blevet  resten af dagen - Desværre var der en bagkant og jeg måtte afsted og hjemover - Turen hjem gik som en leg, det var ligesom om at tankerne var et andet sted end at fokusere på hvor mange km jeg havde tilbage.

Jeg ved, af personlig erfaring, at hvad én person oplever, ikke nødvendigvis kan gengives under ens eget besøg - Kemi, dagsform og meget andet spiller ind i legen - men sammen med Pianistinden kan jeg bare siger at det var GFE - NEXT LEVEL!  
Nu siger du måske - “Det er jo en ydelse du betaler for, så selvfølgelig får du en GFE oplevelse” Til dem vil jeg bare sige: Hvis det er skuespil, så er det lige til en Oscar! JEG følte at det var 100% ægte liderlighed og hey - en illusion kan være ligeså godt som the real deal

You tried the rest? - Now try the best!:x

“Ham der jyden”

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey du dér jyden: Tusinde tak for en fræk og svedig eftermiddag  :wub::D

Der gik lige et døgn inden jeg havde en komplet seng at sove i pga al det vask der måtte til :lol:. ALT var vådt helt ned til madrasserne :lol:

Og tuuuusinde tak for bobler :wub: de helt rigtige endda :D.

Kæmpe knus herfra :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hi lyder da fantastisk dejligt, træffes Pianistinden andre steder end på Fyn, mener at have set en anmeldelse fra KBH.

Hvor ca på Fyn, er det i Odense by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som TS skriver:

The Nick skrev, den 20.4.2023 at 09:10:

så er det virkeligt “u å æ land”

Så det er en god "lille" køretur fra Odense.

Dojo skrev, for 8 timer siden:

Hi lyder da fantastisk dejligt, træffes Pianistinden andre steder end på Fyn, mener at have set en anmeldelse fra KBH.

Det kunne have været mig der er den heldige du tænker på. Da jeg havde besøgt hende nogle gange i forvejen og hun alligevel var på besøg i København, så mødtes vi på hendes hotel.

Jeg tager imidlertid gerne turen til Fyn fra København, når man ved hvad der venter for enden af regnbuen. Jeg kan i hvert fald nikke genkendende til TS beretning. Hun er skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
AB455 skrev, for 19 timer siden:

Som TS skriver:

Så det er en god "lille" køretur fra Odense.

Det kunne have været mig der er den heldige du tænker på. Da jeg havde besøgt hende nogle gange i forvejen og hun alligevel var på besøg i København, så mødtes vi på hendes hotel.

Jeg tager imidlertid gerne turen til Fyn fra København, når man ved hvad der venter for enden af regnbuen. Jeg kan i hvert fald nikke genkendende til TS beretning. Hun er skøn.

Ja, hun er bestemt skøn. Jeg har også en pæn tur ned til hende, men det gør jeg bestemt også gerne igen (og igen:-))

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...