Hop til indhold
Fallos

Vild oplevelse på Totalclub i Hannover

Recommended Posts

Som overskriften antyder havde jeg en ret vild oplevelse på Totalclub i Hannover for et stykke tid siden. Jeg havde aldrig været på et Partytreff eller FKK før, så var noget spændt på konceptet og hvor mange mænd / kvinder der ville være til stede. Jeg ankom hen på eftermiddagen hvor klubben havde åbnet kl. 11 og bestilte 3 timer til 79 Euro. Da jeg ankom sad der 8 piger i opholdsrummet uden en eneste mand... Hmmm hvad skete der lige her??? Jeg måtte jo være kommet i himlen  :shock:

 

I bad og ud i baren iført mit flotte isbjørne habbit, som tyskerne kalder den. Den første pige var virkelig køn Nicky. http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/nicky/

Alder og billeder passer og er helt up to date: Mega stram og total lækker krop. Blow kunne godt have været lidt længere - men ellers en rigtig sød pige som også kunne lidt tysk.

 

Næste pige satte sig hen til mig umiddelbart lige da jeg kom ud. Elena. Ingen billeder desværre. Men blond og mindst lige så køn som Nicky: http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-ellena/

Hun kunne dog ikke et ord tysk andet end ficken - så jeg inviterede hendes bulgarske vendinde med Gabriella til en trekant: http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-gabriella/

 

Hun var egentlig ikke min type, lidt for vild og ville ha slag over patterne og i røven hele tiden  :oops:  Hvilket egentlig ikke lige er mig... Men kom igen efter en ret hård tur til i doggy :-)

 

Tredje var Maria: http://www.totalclub-hannover.com/pauschalclub/neu-maria/ som kom hen til mig igen efter at jeg havde været i bad. Kunne egentlig ikke mere på det tidspunkt så vi besluttede at give hinanden en gang massage i stedet for. Det endte dog med at jeg fistede og slikkede hende til en orgasme og hun gav mig til sidst et rigtigt godt blow til jeg kom igen. Her havde jeg været med hende på værelset i en hel time :-)

 

Efter dette sad jeg bare og hyggede mig lidt med to af pigerne i sofaen en tyve minutter for at klæde om et kvarter før helt pumpet for energi  :mrgreen:

 

Da jeg kom ud kom en ung gut på et par og tyve år... Så var det hans tur alene med pigerne...

 

Fire piger på 2½ time det er sgu i orden til den pris!

 

Klubben er ikke ret stor, det kunne godt være bedre. Men super piger!

 

Kan 100% anbefales!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var en tur forbi Totalclub Hannover i sidste uge. Jeg kan stort set bekræfte det, der er sagt før: Klubben er relativt lille, og faciliteterne meget få. Der er dog en ok sauna, hvis man er til den slags. Lige da jeg kom ind, var mit første indtryk en kraftig tobakslugt, som ofte er tilfældet disse steder. Jeg synes dog ikke, det var så slemt, da jeg først kom helt ind, men der var heller ikke særlig mange folk der. En detalje i denne sammenhæng er, at omklædning/bad/sauna er i et separat lokale, hvor der er rygning forbudt, og med en lukket dør ind til opholdsområdet. Det gør, at ens tøj ikke kommer til at lugte så galt af tobak, mens det bliver opbevaret i skabet. Buffeten er også i et separat lokale, igen med rygning forbudt. Jeg var nu ikke inde og checke den ud, da jeg kun var i klubben ca. 2 timer (dette var planlagt på forhånd, og ikke fordi jeg ikke kunne lide at være der).

 

Værelserne var rimeligt store og nogen lunde oplyst. De havde så vidt jeg kunne se alle en dør, der kunne lukkes, men derudover er de på ingen måde luksuriøse. Der er hvad der er brug for, og ikke meget mere.

 

Der er en afslappet og venlig stemning i klubben. Der var så vidt jeg kunne bedømme ikke mere end 2-3 andre mænd til stede, da jeg ankom klokken 16, og der har nok været 6-7 piger. Da jeg smuttede 2 timer senere, var der begyndt at komme lidt flere gæster, men det var stadig på ingen måde overbefolket. Jeg nåede 3 piger på de to timer, hvilket opfyldte mit mål med at være der. Der var generelt god tid til både at sidde og småsnakke lidt først, men også på værelserne.

 

Den første var Melis (Bulgarien), som jeg ellers ikke synes så særlig attraktiv ud, da jeg først kom ind. Middelhøjde og lidt ekstra på maven, men fine fyldige bryster. Hun kom hen og satte sig hos mig, og viste sig faktisk at være rigtig sød. Sexen tog ikke særlig lang tid, da det var første gang efter et stykke tid. Men bagefter lå vi ret længe og bare slappede af sammen og hyggede og nussede.

 

Den næste var Yasmin (Tyrkiet). Hun er en lille spinkel pige med små, fine bryster. Hun sagde, at det var hendes første dag i klubben. Hun snakker en del og kan godt lide at lave lidt fis af og til. Men fin og hyggelig omgang i værelset, igen med god tid. Først lidt massage til hende, og så en udemærket omgang sex bagefter.

 

Den tredje og sidste var Nicki (eller Nicky?, Bulgarien). Jeg var kun lige kommet tilbage ind til baren, da hun hev fat i mig og ville have mig til at sætte sig hos sig. Først virkede hun lidt fjern, og sagde ikke så meget. Jeg sad og nussede hende lidt på ryggen, mens hun røg sig en cigaret, og en lille smule småsnak. Men da vi først kom ind på værelset, åbnede hun lidt mere op og viste sig også at være en ret sød pige. Hun ville gerne have mig til at massere hendes ben (?), så det gjorde jeg så mens hun lå på maven. Det gav mig en fin udsigt til hendes dejlige, runde bagdel i mens :). Hun er i øvrigt også en lille, ret spinkel pige, så man næsten er bange for hun går i stykker, hvis det går lidt hårdt for sig. Det virkede hun nu ikke til at være bange for, og det var endnu en fin omgang med god tid.

 

Så alt i alt var jeg ret godt tilfreds med mine 2 timer på stedet, og kunne sagtens finde på at tage forbi igen. Til de 80 EUR en 3 timers billet koster, et det et fund.

 

 

PS: Deres hjemmeside, http://www.totalclub-hannover.com/ er ret ustabil i øjeblikket.

 

Redigeret af DenRødeBaron

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...