Advokat1 93 Skrevet 18. April, 2023 Hej Er der nogen, der har erfaringer med denne unge dame: https://sugardaters.com/da/profile/5VzvjMe9Z0 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Noname 0 Skrevet 24. April, 2023 Jeg vil bare hører er der slet ingen som kender hende?mener hun har været her før under et andet navn… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 24. April, 2023 det ser ud til hun ikke brød sig om omtalen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Noname 0 Skrevet 24. April, 2023 Ja forsøgte at kontakte hende, men uden held og hun var væk….men hedder nu sugarcakegirl…. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 25. April, 2023 Mr Noname skrev, for 11 timer siden: Ja forsøgte at kontakte hende, men uden held og hun var væk….men hedder nu sugarcakegirl…. Jeg kan ikke se en profil med det navn, har du et link Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Noname 0 Skrevet 25. April, 2023 Den slettede hun også… Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Emptyman 357 Skrevet 25. April, 2023 (edited) Mr Noname skrev, for 11 timer siden: Den slettede hun også… Du har da vist nogle skruer løs, hva? Først anerkender du, at hun vistnok sletter sin bruger, når hun omtales herinde, så skriver du minsandten hendes nye profil også og er overrasket over, at hun så også sletter den... Redigeret 25. April, 2023 af Emptyman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Noname 0 Skrevet 25. April, 2023 Emptyman skrev, for 1 time siden: Du har da vist nogle skruer løs, hva? Først anerkender du, at hun vistnok sletter sin bruger, når hun omtales herinde, så skriver du minsandten hendes nye profil også og er overrasket over, at hun så også sletter den... Prøv at læs hvad jeg skriver….prøvede at kontakte profilen men før den var væk…..så dukkede hun op igen med samme profilfoto men under andet navn som så også forsvandt…Det var Sikkersex som skrev hun nok ikke brød sig om omtalen her……så ingen skruer løs her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 25. April, 2023 Mr Noname skrev, for 2 timer siden: Prøv at læs hvad jeg skriver….prøvede at kontakte profilen men før den var væk…..så dukkede hun op igen med samme profilfoto men under andet navn som så også forsvandt…Det var Sikkersex som skrev hun nok ikke brød sig om omtalen her……så ingen skruer løs her næ næ men 4 indlæg om den samme på en ny profil fra i går tjs , ) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Noname 0 Skrevet 26. April, 2023 sikkersex skrev, for 9 timer siden: næ næ men 4 indlæg om den samme på en ny profil fra i går tjs , ) Ja det ved jeg godt, nu synes jeg hun var spændende….Ja jeg er nyt medlem og har kun kigget et 1/2år, men var ikke klar over at der var regler for hvor tit man måtte skrive noget om den samme…..så kan jo kun sige undskyld til jer der føler at min opførelse er forkert og må jo så fremadrettet rette ind omkring de ukendte regler…..Forsat god dag til alle☀️☀️ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sikkersex 61 Skrevet 26. April, 2023 Mr Noname skrev, for 9 timer siden: Ja det ved jeg godt, nu synes jeg hun var spændende….Ja jeg er nyt medlem og har kun kigget et 1/2år, men var ikke klar over at der var regler for hvor tit man måtte skrive noget om den samme…..så kan jo kun sige undskyld til jer der føler at min opførelse er forkert og må jo så fremadrettet rette ind omkring de ukendte regler…..Forsat god dag til alle☀️☀️ du må omtale alle de gange du vil, men sende link og pigen kan se, gør at de sletter profilen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg