Hop til indhold

Loli i Aalborg

Featured Replies

Skrevet

For længst har jeg vedtaget, at jeg IKKE ville skrive noget herinde på Euroguide. Det skyldes tidligere dårlige oplevelser herinde. Men lad det nu ligge. Det skal ikke gå ud over hende her.

Nu bryder jeg så alligevel "isen" og det skyldes en dejlig ung kvinde i Aalborg, der kalder sig Loli. Hun går for at være 23 år gammel og er 179 cm høj. Altså er høj ung og smuk kvinde.

Både alder, billeder og højde samt hendes billeder stemmer 100 % overens med virkeligheden.

Jeg synes hun fortjener en god anmeldelse. Så det får hun nu ......

Det hele foregår i den centrale del af Aalborg. Jeg havde bestilt et kvarter, med mulighed for at forlænge til ½ time. Og lad mig sige det rent ud: Det var IKKE dyrt, men det var dæleme godt !

Jeg blev taget imod af en flot høj ung dame i knald-rødt lingeri og med knald-røde løber samt en lækker duft af parfume (hvilket begge dele indikerer, at hun er helt ny i faget, for man må helst ikke dufte særlig meget i det fag. Det kan give problemer, når man kommer hjem til konen, ligesom rød læbestift ikke duer på skjorten).

Men det fungerede altså bare det her. Hun var helt oppe og ringe i det røde felt ... smask hamrende liderlig og hun kunne simpelthen ikke få sex nok. Hun tændte da helt af, da jeg slikkede hendes fisse og det blev kun bedre og bedre.

Det jeg vil sige med det hele er, at  hun virkelig gjorde sig umage og derved fortjener en god anmeldelse.

Behandl hende godt derude. Det fortjener hun.

Hun ville ikke sige hvor hun kommer fra. Men jeg har en mistanke, hvilket også er helt ligegyldigt. Hun taler et engelsk, som for mig var let at forstå.

Pigen: 10

Sexen: 10

Stedet: 8

Med sexet hilsen

Helge N

Ps. Det med et link kan jeg ikke finde ud af ..........

Skrevet
  • Author

Det har jeg desværre ikke styr på du. Men hun er inde på AL under Nordjylland.

Jeg tænker der er en af de dygtige it folk herinde på siden, som kan forsyne os med et link ?

Skrevet

Jeg har været lige ved og næsten....men må hellere komme forbi nu, for det lyder da godt :) Tak for anmeldelsen, dog lyder karakterene lidt høje, ift. billeder, men de snyder jo ind i mellem...så...

Skrevet
  • Author

Selv tak du.

Ja, det er nok i den høje ende. men engang imellem må man "rive sig", når de piger her gør deres bedste og virkelig yder en markant indsats.

Så jeg synes hun er det værd.

Men kik ud til hende og lad mig få din mening .....

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.