Betteski 9 Skrevet 18. April, 2023 Hej er der nogen af jer der har haft held til at lave en aftale med denne pige?? https://annoncelight.dk/showad/259498 https://annoncelight.dk/showad/285322 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le fiss'carl 237 Skrevet 18. April, 2023 Der er vist nogle anmeldelser hvis du søger på Ophelia - hun har været i gang længe. Så vidt jeg husker er de ikke videre positive og hun er noget større en billederne giver indtryk af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Betteski 9 Skrevet 18. April, 2023 Le fiss'carl skrev, for 6 minutter siden: Der er vist nogle anmeldelser hvis du søger på Ophelia - hun har været i gang længe. Så vidt jeg husker er de ikke videre positive og hun er noget større en billederne giver indtryk af Hun er nærmest umulig at få en aftale med, så hun må jo have “kunder” nok Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 968 Skrevet 18. April, 2023 (edited) Hej. Har besøgt hende for knapt et år siden. Hun er en sød og okay pige... På de "gode" dage. Hun er opholdt sig i Horsens Vestby "dårligt kvarter" Hun er nok det man kalder en "trampertøs" Jeg har haft én god og 2 dårlige oplevelser med hende. Jeg kommer ikke igen. Hendes omgangkreds mødte jeg den sidste gang jeg var der. Sgu nogle knapt så spændende typer.. Tror det var i Maj/Juni sidste år. Måske hun er blevet "okay". Så vil heller ikke fraråde dig et besøg. Redigeret 18. April, 2023 af John41 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TT123 117 Skrevet 18. April, 2023 John41 skrev, for 43 minutter siden: Hej. Har besøgt hende for knapt et år siden. Hun er en sød og okay pige... På de "gode" dage. Hun er opholdt sig i Horsens Vestby "dårligt kvarter" Hun er nok det man kalder en "trampertøs" Jeg har haft én god og 2 dårlige oplevelser med hende. Jeg kommer ikke igen. Hendes omgangkreds mødte jeg den sidste gang jeg var der. Sgu nogle knapt så spændende typer.. Tror det var i Maj/Juni sidste år. Måske hun er blevet "okay". Så vil heller ikke fraråde dig et besøg. Hvad er en Trampertøs ?? Men hun er 21 år. Profilen er oprette 20 Marts 2016, Så må hun havde været 14 år da hub starte. Den anden 23 Oktober 2019. Mærkeligt ??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
62peter 25 Skrevet 19. April, 2023 TT123 skrev, for 22 timer siden: Hvad er en Trampertøs ?? Men hun er 21 år. Profilen er oprette 20 Marts 2016, Så må hun havde været 14 år da hub starte. Den anden 23 Oktober 2019. Mærkeligt ??? Tror hun er født sidst i februar på skuddagen. Havde en tur med hende i boller skov for 3-4 år siden da var hun 20 så vidt jeg husker. Men ok blow 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg