Hop til indhold

Recommended Posts

Det er muligvis den berømte Bee fra det gule hus i Rødovre der er kommet til DK igen og nu i Odense lækker lækker heldige jer i Odense

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har lavet ny annonce så man ikke kan søge på gamle anmeldelser. Sidste gang hun var her i Korup, og efterfølgende på Sdr. Boulevard, der var der anmeldelser af hende på andet annonce nummer

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buck skrev, for 4 timer siden:

Hun er mega sød, smuk og dygtig til det hun laver. :wub:

Vi har heldigvis alle forskellige præferencer, jeg syntes hendes billeder er flotte, men hun lever ikke op til dem. Og så gav hun en lidt ligegyldig behandling da jeg besøgte hende i Korup for lang tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

jeg syntes hendes billeder er flotte, men hun lever ikke op til dem. Og så gav hun en lidt ligegyldig behandling

100% enig...besøgte Bee Bee på Sdr. Boulevard og synes hun ser meget mere fyldig og slidt ud i virkeligheden....kan huske hun havde nogle ret uappetitlige sorte knopper hele vejen op af numsen og ryggen...dette tog også lysten fra mig....:unsure:..ligeledes kedelig og fortravlet service. Besøger bestemt ikke Bee Bee igen...ikke tiden og pengene værd.

Redigeret af GIANT COCK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 12 timer siden:

Vi har heldigvis alle forskellige præferencer, jeg syntes hendes billeder er flotte, men hun lever ikke op til dem. Og så gav hun en lidt ligegyldig behandling da jeg besøgte hende i Korup for lang tid siden.

En skam at du ikke fik en bedre service. Jeg fik præcist hvad jeg kom efter og hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...