Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Det er muligvis den berømte Bee fra det gule hus i Rødovre der er kommet til DK igen og nu i Odense lækker lækker heldige jer i Odense

Skrevet

Hun har lavet ny annonce så man ikke kan søge på gamle anmeldelser. Sidste gang hun var her i Korup, og efterfølgende på Sdr. Boulevard, der var der anmeldelser af hende på andet annonce nummer

Redigeret af Mr1time

• 4 weeks later...
Skrevet

Hun er mega sød, smuk og dygtig til det hun laver. :wub:

Skrevet
Buck skrev, for 4 timer siden:

Hun er mega sød, smuk og dygtig til det hun laver. :wub:

Vi har heldigvis alle forskellige præferencer, jeg syntes hendes billeder er flotte, men hun lever ikke op til dem. Og så gav hun en lidt ligegyldig behandling da jeg besøgte hende i Korup for lang tid siden.

Skrevet
Mr1time skrev, for 8 timer siden:

jeg syntes hendes billeder er flotte, men hun lever ikke op til dem. Og så gav hun en lidt ligegyldig behandling

100% enig...besøgte Bee Bee på Sdr. Boulevard og synes hun ser meget mere fyldig og slidt ud i virkeligheden....kan huske hun havde nogle ret uappetitlige sorte knopper hele vejen op af numsen og ryggen...dette tog også lysten fra mig....:unsure:..ligeledes kedelig og fortravlet service. Besøger bestemt ikke Bee Bee igen...ikke tiden og pengene værd.

Redigeret af GIANT COCK

Skrevet
Mr1time skrev, for 12 timer siden:

Vi har heldigvis alle forskellige præferencer, jeg syntes hendes billeder er flotte, men hun lever ikke op til dem. Og så gav hun en lidt ligegyldig behandling da jeg besøgte hende i Korup for lang tid siden.

En skam at du ikke fik en bedre service. Jeg fik præcist hvad jeg kom efter og hun havde ikke travlt med at få mig ud af døren.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.