WillyBoy 9 Skrevet 18. April, 2023 (edited) Hej Alle, Jeg er relativ ny i gamet og har i dag besøg min 4. GP. Alt gik fint indtil hun pludselig stoppede og sagde at kondemet var faldet af. Vi afsluttede med et handjob og jeg skyndte mig i bad. Nu sidder jeg og er lidt nervøs for at kunne være blevet smittet med diverse kønssygdomme. Tænker primært det er en ubegrundet frygt, men man ved jo aldrig. Jeg er specielt bange for HIV og kan se at der er en præventiv behandling, PEP. Er det noget jeg bør opsøge, for i så fald skal man gøre det relativt hurtigt.. Hvad tænker I? Update hun siger at vi ikke have ubeskyttet sex da Kondomet stadig var i hende, som i både indenfor og udenfor da hun opdagede det . Og at hun selv er sygdomsfri, hvilket jeg håber er rigtigt Redigeret 18. April, 2023 af WillyBoy Tilbagemelding Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
etspil5moden 410 Skrevet 18. April, 2023 Er du i tvivl og nervøs om du er blevet smittet så gå til læge, det er mit bedste råd. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RNHammer 48 Skrevet 18. April, 2023 Ring til din læge, de kan bedst fortælle dig om eventuelle symptomer. Ellers er der ikke meget at gøre andet end at vente indtil diverse inkubations tider er gået og så blive testet https://www.bispebjerghospital.dk/undersoegelse-og-behandling/find-undersoegelse-og-behandling/Sider/Klinik-for-koenssygdomme-19635.aspx Er ikke sikker på om ovenstående er blevet til et link. Ellers kopier det ind. Og så find evt. en god undskyldning for hvorfor du nu kun vil dyrke sex med kondom med hustru/kæreste/b-venner og så videre 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grabbing 648 Skrevet 18. April, 2023 PrEP behandling er ikke noget man bare lige får. Det er en lidt større affære og medicin man skal tage i lang tid. Mon ikke det er beregnet til folk der har partner med HIV? https://www.herlevhospital.dk/undersoegelse-og-behandling/find-undersoegelse-og-behandling/Sider/PrEP-behandling-23002.aspx 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
niskanen 301 Skrevet 18. April, 2023 (edited) Det har jeg også prøvet - og det er ret ubehageligt. Ift. HIV så er sandsynligheden altså helt utrolig lille, hvis hun ellers kun tilbyder sex med kondom. Og selvom hun skulle have HIV (og er i behandling for det), så kan man i dag godt have ubeskyttet sex, hvis man er medicineret. Så lige hvad det angår, så slå koldt vand i blodet (selvom jeg kender den frygt) Det er bestemt en god idé lige at få tjekket for kønssygdomme, men husk lige, at der er inkubationstid. Du kan få det gjort hos lægen eller diskret på en klinik. Man kan også købe en test, som diskret sendes til et laboratorium i Sverige, men det er ret besværligt med PostNord. Redigeret 18. April, 2023 af niskanen 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
WillyBoy 9 Skrevet 18. April, 2023 niskanen skrev, for 4 minutter siden: Det har jeg også prøvet - og det er ret ubehageligt. Ift. HIV så er sandsynligheden altså helt utrolig lille, hvis hun ellers kun tilbyder sex med kondom. Og selvom hun skulle have HIV (og er i behandling for det), så kan man i dag godt have ubeskyttet sex, hvis man er medicineret. Så lige hvad det angår, så slå koldt vand i blodet (selvom jeg kender den frygt) Det er bestemt en god idé lige at få tjekket for kønssygdomme, men husk lige, at der er inkubationstid. Du kan få det gjort hos lægen eller diskret på en klinik. Man kan også købe en test, som diskret sendes til et laboratorium i Sverige, men det er ret besværligt med PostNord. Efter at have læst gamle indlæg på siden i times tid er jeg også noget frem til samme konklusion. Og når jeg tænker efter tror jeg også at jeg "bare" faldt ud af kondomet efter hun havde redet mig og kalorius havde mistet pusten(Det var trods alt anden omgang på 40 minutter, og jeg havde taget en spiller hjemmefra). Så jeg slår koldt vand i blodet og for taget en test om en måneds tid eller to. Heldigvis er der ingen frue derhjemme i regnestykket, hvilket også gør tingene nemmere 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13950 Skrevet 18. April, 2023 WillyBoy skrev, for 18 minutter siden: Så jeg slår koldt vand i blodet og for taget en test om en måneds tid eller to. Det mest almindelige er at få klamydia - og det behandles på ca. samme måde som gonorea - men giv pigen dine kontakt info, så hun kan sende dig en venlig besked, hvis hun skulle blive testet positiv - mange glædespiger vælger jævnligt at blive testet, selvom div. kønssygdomme ofte er mere udbredte i nattelivet end hos de professionelle 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Malermester Skrevet 18. April, 2023 Tror ikke du skal være bange for hiv, vil være usansynligt, men klamydia og hpv er meget sandsynligt ved ubeskyttet sex i få sekunder, da det smitter meget nemt . Hpv kan du ikke testes for da det vil sidde i din krop ligesom herpes og kan bryde ud når som helst . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 21. April, 2023 Grabbing skrev, den 18.4.2023 at 16:33: Mon ikke det er beregnet til folk der har partner med HIV? Nej, det er der ingen grund til, for de smitter ikke når de er i behandling. Det er til mænd og trans-x der dyrker ubeskyttet sex med skiftende mænd. https://aidsfondet.dk/checkpoint/prep-pillen-der-beskytter-mod-hiv/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 21. April, 2023 WillyBoy skrev, den 18.4.2023 at 15:43: Update hun siger at vi ikke have ubeskyttet sex da Kondomet stadig var i hende, som i både indenfor og udenfor da hun opdagede det . Mistede du rejsning og trak dig ud? Det er det eneste realistiske scenarie, hvor det falder af idet du trækker dig ud. Ellers kan det simpelt hen ikke lade sig gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John Travolta 60 Skrevet 11. August, 2023 Bare for en sikkerheds skyld ville jeg helt klart gå til læge, selvom jeg ikke ville tro der var noget problem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg